meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد واترجت آب گرم در از بین بردن آلودگی ها

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180
در کارخانجات و صنایع مختلف، دستگاه ها و قطعات فلزی در معرض انواع آلودگی ها بوده و نیازمند شست و شوی با کیفیت هستند. بهبود عملکرد دستگاه ها و افزایش سطح بهداشت و ایمنی در محیط از مزایای انجام عملیات شست و شو می باشد. دستگاه واترجت بعنوان یک شوینده فشار قوی قادر به انجام شستشوی تمامی سطوح هستند. این دستگاه با بکارگیری یک پمپ فشار قوی آب را با فشار بالا و توسط یک شلنگ فشار قوی به بیرون می فرستد. دمای آب خروجی واتر جت ممکن است سرد یا گرم باشد که در صورت گرم بودن آن، عملکرد شستشو به نحو بهتری انجام خواهد شد.

مزایای واترجت آب گرم

واترجت آب گرم، به منظور شستشو و لایه برداری سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه، همچنین آلودگی های روغنی و چرب و دیگر آلودگی های سرسخت را از بین برده و استفاده از مواد شوینده را تا حد زیادی کاهش می دهد که از این جهت، دوستار محیط زیست می باشد. در مجموع واترجت صنعتی آب گرم با افزایش سرعت فرایند نظافت، سبب شده تا علاوه بر ایجاد محیط زیبا، عملکرد دستگاه ها نیز بهبود یابد.

گرمکن با مشعل دیزلی

به منظور افزایش دمای آب در واتر جت های آب گرم، دو نوع گرمکن الکتریکی و یا دیزلی مورد استفاده قرار می گیرد. در دستگاه های مجهز به گرمکن دیزلی، آب پرفشاری که از پمپ خارج می شود، وارد یک کویل می شود و توسط یک مشعل عمودی، دمای آن افزایش می یابد. اکثر واتر جت ها دارای گرمکن دیزلی بوده و با قرار دادن فشار کاری بر روی مقادیر پایین، امکان افزایش دما تا 150 درجه نیز فراهم می گردد. عایق بندی بدنه این گرمکن ها دو لایه بوده و بنابراین از خروج گرما جلوگیری می شود. مشعل عمودی به کار رفته در ساختار این گرمکن ها، باعث انتشار یکنواخت حرارت در سیستم می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :