meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از سوییپر دستی مکانیکی جهت نظافت محیط

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : K2+2
محوطه های بیرونی و داخلی اماکنی چون ادارات و مراکز آموزشی در طول شبانه روز به انواع آلودگی های محیطی و گرد و خاک دچار می شوند. انجام نظافت این محیط ها توسط نیروهای خدماتی و با بکارگیری روش سنتی و دستی زمانبر بوده و عملکرد مطلوبی را نیز موجب نمی شود. سوییپر بعنوان یک دستگاه نظافتی پیشرفته، یک جایگزین خوب برای روش های سنتی می باشد. این دستگاه، بوسیله برس های کناری خود زباله ها را جمع کرده و آن ها را به مرکز دستگاه فرستاده تا برس مرکزی، زباله ها را به مخزن انتقال دهد. سوییپر ها از نظر چگونگی تامین منبع تغذیه به سه دسته سوییپر مکانیکی، باتری دار و بنزینی یا دیزلی تقسیم می گردند. هدایت این دستگاه توسط کاربر نیز ممکن است بصورت دستی یا مشابه هدایت یک خودرو باشد.

سویپر دستی

سویپر های دستی، توسط کاربر به سمت جلو هدایت شده و برای نظافت محیط های کوچک یا دارای مسیر عبوری باریک مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار این سویپر های بسیار ساده بوده و کاربر به آسانی قادر به استفاده از آن ها می باشد. این دستگاه ها فاقد سیستم های کنترل گرد و خاک ناشی از برس زنی می باشند و برای نظافت محوطه هایی با مساحت نه چندان بالا توسط چند کاربر مناسب تر است.

ویژگی های سویپر دستی مکانیکی

برخی از مدل های سویپر دستی که سویپر مکانیکی نام دارند، نیازی به منبع تغذیه نداشته و برای نظافت محیط هایی که دسترسی به پریز برق ممکن نیست، بسیار کارآمد هستند. با اعمال نیرو توسط کاربر، برس های سوییپر حرکت کرده و شروع به جمع آوری زباله می کند. بدنه این سوییپر از مواد مقاومی تولید شده است که موجب استحکام مناسب دستگاه در برخورد با موانع محیطی شده است. برس های کناری و غلطکی سوییپر دستی مکانیکی معمولا از جنس نایلون ضد سایش و مخزن زباله و چارچوب آن از پلاستیک ضد ضربه تولید شده اند. این ویژگی ها حداکثر طول عمر و ایمنی را برای دستگاه فراهم می نماید.

تگ ها :

سوییپر دستی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :