meta name="video_type" content="video/mp4" />

رسوب زدایی مبدل حرارتی با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Oertzen صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : E500-30

مبدل حرارتی یکی از تجهیزاتی است که در صنایع مختلف مانند نیروگاه ها، پالایشگاه ها، صنایع نفت و گاز، خودروسازی، تهویه مطبوع و ... مورد استفاده قرار می گیرد. مبدل ها جهت انتقال حرارت بهینه و مؤثر میان دو سیال طراحی شده اند به این صورت که دو سیال با دماهای مختلف وارد مجراهای آن شده و و دما میان آن دو انتقال می یابد. از آن جایی که سیالات عبوری از مبدل حرارتی ناخالصی دارند، در مجراها رسوب بر جای می گذارند. با تکرار این فرآیند به مرور زمان این رسوبات شدت پیدا کرده به صورتی که راه برای عبور سیال بسته می شود. این پدیده به مبدل آسیب رسانده و انجام پروسه های صنعتی را با اختلال مواجه می کند. بنابراین رسوب زدایی لوله ها و مجراها به یک امر ضروری تبدیل می گردد تا به این ترتیب طول عمر تجهیزات افزایش یافته و انتقال حرارت با موفقیت صورت گیرد.

رسوب زدایی مبدل حرارتی با واترجت صنعتی

بهترین و مؤثرترین شیوه برای تمیز کردن مبدل حرارتی و از بین بردن رسوبات ایجاد شده در آن استفاده از دستگاه واترجت صنعتی فوق فشار قوی می باشد. به این منظور دستگاه واترجت با فشار عملیاتی 500 بار به همراه شلنگ و نازل مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل آن که مجراهای مبدل حرارتی قطر کمی دارند لازم است شلنگ واترجت صنعتی نیز دارای قطری باشد که بتواند به این مسیرها عبور پیدا کند. هم چنین نازل به کار گرفته شده در هنگام فرآیند رسوب زدایی دارای ساختاری منحصر به فرد است به گونه ای که برای فراهم شدن نیروی پیشران، دارای پاشش آب در جهت مخالف می باشد.

مزایای رسوب زدایی با واتر جت صنعتی

با استفاده از دستگاه شوینده فوق فشار قوی فرآیند رسوب زدایی و شستشوی مبدل حرارتی با دقت و سرعت عمل بالا و کیفیت بسیار مطلوب انجام می پذیرد. از طرف دیگر به دلیل آن که هیچ ماده شیمیایی در این عملیات به کار نمی رود یک روش کاملاً تمیز و سازگار با محیط زیست به شمار می آید، خوردگی و پوسیدگی پدیدار نشده و ایمنی کاربران نیز حفظ می گردد. جریان آب فوق فشار قوی با ورود به مجراها رسوبات را به طور کامل از دیواره ها جدا می کند و مبدل را به حالت اولیه خود بازمی گرداند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :