meta name="video_type" content="video/mp4" />

لایه برداری از سطح زمین با واترجت آب گرم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

مراکز صنعتی و نیمه صنعتی محیط های سختی هستند که درصد تولید آلودگی و تثبیت آن ها بالا می باشد. در کارخانه ها و کارگاه هایی که به طور مداوم مواد نفتی و روغنی به کار می رود، لایه های نفتی بر روی سطوح مختلف نقش بسته و به مرور زمان بر قطر این لایه ها افزوده شده و ثبات بیشتری پیدا می کنند. از همین رو شدت آلودگی محیط بالا رفته و حذف آن ها دشوارتر می گردد. در یک واحد صنعتی فرآیند نظافت و پاک سازی نیز باید از طریق روش های صنعتی انجام گیرد و طبیعتاً لوازم سنتی نمی تواند از پس مشکلات یک محیط صنعتی با آلودگی های شدید برآید. به منظور از میان برداشتن پسماندهای نفتی، روغنی و سایر مواد مشابه در کارخانه ها باید از دستگاه واترجت صنعتی استفاده نمود که بهترین و ایده آل ترین روش برای شستشوی صنعتی به شمار می آید.

کاربرد واترجت صنعتی در صنایع

واترجت صنعتی یک شوینده فشار قوی است که در صنایع گوناگون کاربردهای بسیار زیادی دارد و با برخورداری از قدر بالا سرسخت ترین آلودگی ها را از بین می برد. این دستگاه ها با بهره مندی از نیروی آب لایه های آلودگی را از سطوح پاک می کنند از همین رو در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی قابل توجهی به عمل می آید. ضمن آن که این رده از دستگاه های مکانیزه نظافتی دارای طراحی ارگونومیک هستند و کاربر پس از آشنایی با اصول ایمنی کار با دستگاه به راحتی قادر به استفاده از دستگاه خواهد بود.

لایه برداری نفتی با واترجت آب گرم

شستشوی آلودگی های نفتی و روغنی باید به وسیله آب گرم انجام شود. امروزه دستگاه های واترجت صنعتی با قابلیت پاشش آب گرم تولید شده اند که جهت شستشوی آلاینده های چرب و روغنی در محیط های صنعتی بسیار کارآمد هستند. واترجت آب گرم با پاشش پر فشار آب با حرارت بالا لایه های سخت و عمیق مواد نفتی و روغنی را پاک کرده و حالت اولیه سطح را باز می گرداند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :