meta name="video_type" content="video/mp4" />

لایه برداری از تجهیزات صنعتی با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایعی که به طور مداوم با مواد نفتی و شیمیایی سر و کار دارند، قطعات و تجهیزات صنعتی با سرعت بالایی دچار آلودگی و رسوب گرفتگی می شوند. وجود رسوبات و آلودگی های سخت و یا روغنی بر روی این قطعات کارایی آن ها را تحت تأثیر قرار داده و از طول عمر این تجهیزات می کاهد. اگر قطعات آلوده به همان صورت بر روی تأسیسات قرار بگیرند عملکرد کل تأسیسات را با اختلال مواجه می کند و می تواند سبب از کار افتادن تأسیسات صنعتی شود. در صورت بروز چنین اتفاقی خطوط تولید و انجام فرایندهای صنعتی متوقف شده که در نتیجه آن خسارت های مالی فراوانی به بار می آید. به منظور جلوگیری از وقوع این پدیده و افزایش طول عمر تجهیزات استفاده از دستگاه واترجت صنعتی روشی ایده آل و کارآمد به شمار می آید.

حذف آلودگی های سخت با واترجت صنعتی آب گرم

همان طور که می دانیم آب گرم در از بین بردن جرم ها و آلودگی ها از توانایی بالاتری برخوردار می باشد. دستگاه واترجت آب گرم با پاشش جریان آب فشار قوی با حرارت بالا دارای قابلیت از بین بردن آلودگی های سخت و عمیق و به ویژه آلودگی های چرب و روغنی است. فشار عملیاتی دستگاه واتر جت صنعتی سبب رفع لایه های جرم و رسوب از قطعات صنعتی می شود و حرارت بالای آب یک عامل کلیدی در از میان برداشتن آلودگی های روغنی و الکترواستاتیک محسوب می گردد. واترجت آب گرم در صنایع نفت و پتروشیمی و بسیاری دیگر از صنایع و کارخانجات یک ابزار مفید و پر کاربرد بوده که نقش مهمی در افزایش طول عمر تجهیزات و عملکرد بهینه تأسیسات دارد.

شوینده فشار قوی با گرمکن دیزلی

کارواش آب گرم الکتریکی مجهز به گرمکن دیزلی می باشد که ساختار آن استوانه ای شکل است. چنین ساختاری سبب می شود آب مدت زمان طولانی تری در گرمکن باقی بماند که در نتیجه آن توانایی دستگاه در افزایش دمای آب بیشتر بوده و دمای آن را تا 150 درجه سانتی گراد افزایش می دهد. به این ترتیب آلودگی ها و رسوبات قطعات صنعتی کنده شده و کیفیت آن ها به طور کامل حفظ می گردد به صورتی که تجهیزات کارایی اولیه خود را باز می یابند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :