meta name="video_type" content="video/mp4" />

شوینده پرفشار برای شستن تجهیزات روغنی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180
از واترجت آب گرم برای برای شستشوی آلودگی های روغنی یا الکترواستاتیک استفاده می گردد. دمای این دستگاه ها را می توان در بازه بین 30 تا 80 درجه سانتیگراد تنظیم نمود.دستگاه های واترجت با استفاده از آب پر فشار پاشش شده بر سطوح، آلودگی های چسبیده به سطوح را جدا نموده و در نهایت سطوحی را عاری از هر گونه آلودگی می نمایند. فشار دستگاه های واترجت به حدی زیاد است که بدون نیاز به مواد شوینده تمامی آلودگی های چسبیده به سطوح را شستشو می دهد. البته به منظور نظافت سطوح حساس که فشار آب پاشش شده موجب آسیب به سطح می شود یا  برای ضد عفونی سطوح، این دستگاه ها قابلیت استفاده از مواد شوینده را نیز دارا می باشند. دستگاه های واترجت صنعتی یا شوینده های فشار قوی در مقایسه با شستشو به شیوه سنتی نه تنها آب کمتری مصرف نموده و موجب کاهش هزینه ها می شوند بلک با سرعت و کیفیت بالاتری عملیات نظافت را انجام می دهند.

شستشوی تجهیزات با واترجت آب گرم

دستگاه واترجت صنعتی آب گرم این قابلیت را دارد که آلودگی های چرب و روغنی را از میان بردارد، از همین رو برای شستشوی قطعات صنعتی که احتمال وجود چنین آلودگی هایی را دارد، دستگاه واترجت آب گرم می تواند به عنوان بهترین وکارآمدترین گزینه مطرح شود. این دستگاه بدون آسیب رساندن به سطوح با قدرت بالا و کیفیت فوق العاده فرآیند شستشو انجام می گردد. جریان پر فشار آب گرم آلودگی های چرب را بدون نیاز به مصرف مواد تمیز می کند بنابراین یک دستگاه سازگار با محیط زیست به شمار می آید. با شستشوی حرفه ای تجهیزات صنعتی میزان خرابی ها و استهلاک آن ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و بهره وری واحدهای صنعتی افزایش می یابد.

مصرف بهینه آب با واترجت

دستگاه واترجت نسبت به شلنگ های معمول، آب پرفشار تری را تولید نموده و از طرفی در مصرف آب صرفه جویی می کند. همچنین می توان تنها با یک سطل آب، سطوح را با دستگاه واترجت شستشو داد. بنابراین با استفاده از واترجت، نه تنها در هزینه افراد صرفه جویی می شود بلکه بدلیل صرفه جویی در مصرف منابع آبی در دسترس، سازگاری خوبی با محیط زیست شاهد خواهیم بود.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :