meta name="video_type" content="video/mp4" />

از بین بردن جرم و آلودگی سطح بوسیله واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST
بوجود آمدن جرم و آلودگی بر روی سطح زمین در صنایع و کارخانجات مختلف اجتناب ناپذیر می باشد. این آلودگی ها می توانند در اثر استفاده از تجهیزات، رفت وآمد افراد و حتی جابجایی قطعات و تجهیزات ایجاد شوند. محیطی که در چنین وضع آلوده ای باشد، بطور حتم از شرایط استاندارد به دور است. تمیز نبودن محیط می تواند بر روی سلامت کارکنان تاثیر گذاشته و از شور و نشاط آن ها جهت کار و تلاش بکاهد. بنابراین امر شستشوی منظم این سطوح، از فعالیت های مهمی است که می بایست در صنایع به آن توجه شود. دستگاه واترجت گزینه ای ایده آل جهت شستشوی سطوح می باشد که جایگزین روش دستی شده است. واتر جت ها آب را با فشار بالا به سطح پاشیده و آلودگی ها را به سرعت از بین می برند.

قدرت پمپ آب واترجت

دستگاه های واتر جت در ساختار خود از یک پمپ فشار قوی بهره می برند. این پمپ ها که بوسیله یک موتور الکتریکی یا دیزلی بکار می افتند، در مدل های مختلفی تولید می شوند. با توجه به اینکه قدرت پمپ دستگاه رابطه مستقیمی با از بین رفتن آلودگی های سطوح دارد، انتخاب واترجت با پمپ قوی در انجام هرچه بهتر عملیات شستشو موثر است. پمپ های جابجایی مثبت پلانجری، یکی از قوی ترین پمپ ها در این زمینه می باشد که قادر است آب را با فشار زیاد به سمت شلنگ، لنس و نازل بفرستد.

سهولت استفاده از واتر جت

واتر جت ها با استفاده از یک منبع آب می توانند شروع به کار کنند. این منبع آب می تواند حتی یک استخر یا سطل آب باشد. همچنین این دستگاه، بعلت شست و شوی سریع سطح، نیروی کمی از کاربر می گیرد. استفاده از شوینده های فشار قوی که دارای چرخ هستند نیز کاربر را در جابجایی آسان دستگاه یاری می نماید. در دست گرفتن لنس و پاشش آب واتر جت به سهولت صورت گرفته اما افراد باید مراقب آب پر فشار خارج شده از دستگاه های فوق فشار قوی باشند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :