meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی قطعات فلزی و صنعتی با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

یکی از مشکلاتی که اغلب صنایع با آن رو به رو هستند، مشکل آلوده شدن قطعات و تجهیزات می باشد. لایه های آلودگی سبب می شوند قطعات پیش از زمان استاندارد مستهلک شوند و طول عمر مفید آن ها زودتر از آن چه که تصور می شد به پایان رسد. علاوه بر این آلودگی می تواند کارایی تجهیزات و قطعات را کاهش داده و منجر به عملکرد بی کیفیت آن ها شود. جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی در صنایع و یا مراکز نیمه صنعتی و تجاری دشوار کار دشواری نخواهد بود اگر به موقع و با روش مناسب فرآیند نظافت و شستشو انجام گیرد. عملیات تعمیر و نگه‌داری در صنایع بدون نظافت و شستشو معنایی ندارد. در این شرایط دستگاه واترجت صنعتی یکی از بهترین روش هایی است که بسیاری از نیازها و مشکلات مربوط به آلودگی را در محیط های گوناگون از میان برمی دارد.

شوینده فشار قوی چیست؟

واترجت صنعتی یا شوینده فشار قوی یکی از دستگاه های نظافت صنعتی مهم و پرکاربرد است که به یک پمپ فشار قوی جهت تولید جریان آب پرفشار مجهز می باشد. واترجت صنعتی با هدف آسان ساختن شستشوهای صنعتی طراحی و تولید شده است بنابراین از هر لحاظ با شرایط کاری و محیطی مراکز صنعتی سازگاری دارد. این دستگاه ها با برداشتن لایه های سخت آلودگی از روی سطوح مختلف، کیفیت و کارایی اولیه قطعات و تجهیزات را بازیابی می کنند.

شستشوی قطعات فلزی با واترجت صنعتی

سطوح فلزی در کارخانه ها و کارگاه ها با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی قابل شستشو هستند. کارواش ها به دو دسته واترجت آب سرد و آب گرم تقسیم بندی می شوند. واترجت صنعتی آب گرم جهت به کار گیری در محیط های صنعتی بسیار مناسب می باشد. این دستگاه به عنوان واترجت آب سرد نیز قابل استفاده است و با روشن نمودن سیستم گرمکن دمای آب تا بیش از 80 درجه سانتی گراد افزایش می یابد. به این ترتیب آلاینده های صنعتی و چرب با سرعت و کیفیت هر چه بیشتر و بهتر از میان برداشته خواهد شد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :