meta name="video_type" content="video/mp4" />

لایه برداری از قطعات با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST

قطعات و تجهیزاتی که مربوط به ماشین آلات صنعتی و تأسیسات صنعتی هستند، به مرور زمان آلوده شده و قشری از لایه های تثبیت شده آلودگی آن را فرا می گیرد. جرم و آلودگی سبب تضعیف عملکرد قطعات و هم چنین کاهش طول عمر آن ها می شود. کارکرد نامطلوب قطعات صنعتی و خرابی آن ها بازه های زمانی تعویض یا تعمیر را کوتاه تر کرده و در نتیجه سبب افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری می گردد. شستشوی تجهیزات صنعتی یکی از مهم ترین و کارآمدترین روش ها برای بازیابی کیفیت و کارایی اولیه آن می باشد و از میزان استهلاک و خرابی های پی در پی آن می کاهد. برای شستشوی قطعاتی که در محیط های صنعتی کاربرد دارند دستگاه های واترجت صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

نظافت صنعتی با واترجت صنعتی

دستگاه شوینده فشار قوی با پاشش جریان آب پر فشار آلودگی سخت و شدید را به ویژه در محیط های صنعتی از میان بر می دارد. از آن جایی که نازل خروجی جریان آب در این دستگاه ها سبب پاشش آب با سطح مقطع کم می شود، امکان شستشوی قطعات کوچک تر و بخش های دور از دسترس یا دارای خلل و فرج به آسانی فراهم می آید. با بهره مندی از نازل های دوار آلاینده های سخت تر تمیز خواهند شد زیرا این نازل ها با چرخاندن نقطه پاشش آلودگی را از محل خود کنده و بر می دارد.

سیستم پاشش مواد شوینده

قابلیت پاشش مواد شوینده یکی از ویژگی های قابل توجه دستگاه های واترجت صنعتی به شمار می آید. این دستگاه ها ماده شوینده را مکش نموده و به همراه آب بر روی سطح مورد نظر پاشش می شود. این سیستم به عنوان یک سیستم کارآمد جهت شستشوی آلودگی های روغنی، الکترواستاتیک و ... بسیار مناسب بوده و قدرت پاک کنندگی دستگاه را افزایش می دهد. بنابراین قطعات و تجهیزات صنعتی که نسبت به آب و مواد شوینده مقاوم هستند، به وسیله شوینده فشار قوی و ماده مناسب با کیفیتی دوچندان شستشو می گردند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :