meta name="video_type" content="video/mp4" />

لایه برداری آلودگی در صنایع با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERM602EM24

برخی از مراکز صنعتی هم چون صنایع پتروشیمی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و دیگر واحدهای صنعتی مشابه به دلیل حضور دائمی مواد آتش زا در گروه صنایع حساس و پر خطر قرار می گیرند. در این صنایع رعایت نکات ایمنی از جنبه های گوناگون اهمیت زیادی دارد و عدم توجه به موارد ایمنی می تواند خسارت های جبران ناپذیری در پی داشته باشد. در کنار رعایت اصول و استانداردهای ایمنی در واحدهای صنعتی با حساسیت بالا تمیز نمودن محیط و تجهیزات نیز از ضروریات می باشد که شستشوی سطح زمین و تجهیزات خود مستلزم رعایت اصول ایمنی است. به منظور از بین بردن آلودگی های سخت در محیط های صنعتی استفاده از دستگاه واترجت صنعتی آب گرم می تواند بسیار مؤثر و کارآمد باشد.

واترجت صنعتی آب گرم با موتور الکتریکی و گرمکن المنتی

دستگاه واترجت آب گرم الکتریکی با فشار عملیاتی 160 بار و دبی 8.6 لیتر در دقیقه جهت شستشوی محیط هایی با استانداردهای نظافتی بسیار بالا طراحی و ساخته شده است. این وسیله از ضریب ایمنی بالایی برخوردار بوده که امکان استفاده از آن را در اماکن حساس و خطرناک فراهم می کند. کارواش آب گرم برقی یکی از پیشرفته ترین دستگاه های نظافت صنعتی است و دارای قابلیت حذف آلودگی های چرب و الکترواستاتیک می باشد.

ویژگی های کارواش آب گرم برقی

واترجت آب گرم برقی با ابعاد مناسب و شلنگ فشار قوی با طول کافی و اندازه عرضه شده است که این امکان را به کاربر می دهد نقاط گوناگون محیط صنعتی را با استفاده از این وسیله شستشو دهد. منبع تغذیه کارواش صنعتی 50 ولت، 2.41  آمپر و 400 هرتز است و به محافظی برای جلوگیری ورود جریان بیش از اندازه مجهز گردیده است. واتر جت صنعتی آب گرم دمای آب معمولی ورودی به پمپ را تا 52 درجه سانتی گراد گرم می کند. شوینده فشار قوی آب گرم جرم ها و لایه های سخت آلودگی را سطوح و تجهیزات حساس می زداید و هیچ گونه آسیب و خطری بر جای نمی گذارد.

 

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :