meta name="video_type" content="video/mp4" />

جرم گیری سطوح با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO799TST

موزاییک یکی از سخت ترین مصالح ساختمانی است که برای پوشش سطح در محیط های گوناگون همانند منازل، مراکز تجاری، درمانی، آموزشی، انبارها و برخی مراکز صنعتی به کار می رود. کنار هم قرار دادن موزاییک کنار یکدیگر شیارهای باریکی ایجاد می کند که محلی برای انباشته شدن آلودگی هستند. در بسیاری از انبارهای بزرگ که حجم تردد لیفتراک و جا به جایی کالا زیاد می باشد، کف آن از موزاییک پوشیده می شود زیرا موزاییک مقاومت زیادی دارد و در برابر ضربه و فشار مقاومت نشان می دهد. سطوح پوشیده شده از موزاییک شیارهایی دارد که محل تجمع آلودگی هستند. جهت تمیز کردن سطوح دارای خلل و فرج دستگاه واترجت مناسب و کارآمد خواهد بود.

واترجت آب سرد

دستگاه های واترجت یا شوینده فشار قوی ابعاد کمی دارند و به چهار چرخ مجهز شده اند که جا به جایی و حمل و نقل دستگاه را سهولت می بخشد. جریان آب خروجی از واترجت در واحد زمان حجم بالایی دارد و به این ترتیب سرعت و کیفیت شستشو افزایش می یابد. بر روی دستگاه های واتر جت صنعتی می توان از نازل تخت برای نظافت های معمولی و نازل دوار برای کندن رسوبات سخت استفاده نمود. شلنگ فشار قوی به کار رفته در کارواش صنعتی علاوه بر این که طول مناسبی دارد از بافت فولادی ساخته شده است که در نتیجه آن مقاومت شلنگ بالا رفته و جهت به کار گیری در آب و رطوبت مناسب می باشد.

شستشوی سطح زمین با کارواش صنعتی

به منظور شستشوی سطح زمین با شیارهایی که آلودگی ها را در خود نگه می دارند، استفاده از دستگاه کارواش صنعتی با نازل دوار مؤثر و کارآمد خواهد بود. نازل دوار واتر جت صنعتی با چرخاندن جرم و رسوبات، آن ها را به راحتی از شیارها جدا کرد و سطح را تمیز می نماید. آلودگی های به دام افتاده درون خلل و فرج سطح زمین در محیطی مانند انبار با استفاده از روش های سنتی امکان پذیر نبوده و تنها به وسیله نیروی آب خروجی از شوینده فشار قوی حذف می گردند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :