meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی آب نما با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

آب نماها و حوضچه های آب در پارک ها، باغ ها و دیگر اماکن تفریحی ساخته می شوند. در ساختار این حوض ها و آب نماها از مصالح مختلفی هم چون سنگ استفاده می شود و برای ساختن پل های کوچک چوب به کار می رود. سطوح چوبی و سنگی حوض و آب نما به دلیل تماس دائمی با آب و رطوبت جرم می گیرند و وجود این جرم گرفتگی ها سبب لغزندگی سطح خواهد شد. به منظور شستشوی سطوح چوبی و سنگی در مراکز تفریحی می توان از دستگاه واترجت صنعتی استفاده نمود به صورتی که تمامی آلودگی ها و جرم ها از میان برداشته می شوند.

دستگاه واترجت صنعتی

واترجت یا شوینده فشار قوی دستگاهی است که آب را با فشار زیاد به سطوح پاشش می کند و با استفاده از نیروی آب خروجی لایه های سخت آلودگی کنده می شوند. واتر جت دارای یک دستگاه چند منظوره با کاربردهای فراوان است و در انواع محیط های تفریحی، تجاری، صنعتی و ... مورد استفاده قرار می گیرند و عملکردی قابل توجه ارائه می دهد. بر روی دستگاه کارواش صنعتی امکان نصب نازل های تخت و نازل دوار موجود می باشد به صورتی که نازل دوار برای از بین بردن آلودگی های سخت به کار می روند زیرا این نازل آلودگی را می چرخاند و با قدرت بسیار زیادی سطح مورد نظر را تمیز و جرم زدایی می کند بدون آن که به سطح اصلی آسیبی برساند.

شستشوی آب نما با کارواش صنعتی

یکی از قابلیت های دستگاه واتر جت مکش مواد شوینده است که با استفاده از شلنگ مخصوص انجام می شود و یک شیر کنترلی جهت تنظیم میزان مواد شوینده مصرفی بر روی دستگاه تعبیه شده است. در صورتی که آلودگی ها سخت تر و یا چرب و روغنی باشد می توان در زمان انجام عملیات شستشو از مواد شوینده مناسب استفاده نمود به گونه ای که آب پر فشار با مواد شوینده ترکیب شده و به سطح مورد نظر پاشش می شود؛ به این ترتیب لایه های آلودگی با کیفیت مطلوب تری از بین رفته و در عین حل مقدار بسیاری کمی مواد شوینده مصرف می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :