meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی ماشین آلات صنعتی با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

امروزه انواع مختلفی از ماشین آلات صنعتی در زمینه های گوناگون ساخته شده و مورد استفاده کاربران قرار می گیرند. ماشین هایی هم چون لیفتراک، ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات راه سازی و ... تولید شده اند و بر اساس نوع عملکردشان کاربردهای فراوانی دارند. این ماشین آلات غالباً در محیط های سخت و خشن صنعتی به کار گرفته می شوند از همین رو در معرض استهلاک و آلودگی قرار می گیرند. به عنوان مثال لیفتراک که برای حمل بارهای سنگین به کار می رود به دلیل تردد دائمی در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی بدنه و خلل و فرج دستگاه آلوده می شود. شستشوی این ماشین آلات با روش صحیح به بهبود عملکرد و افزایش طول عمر دستگاه کمک می کند.

دستگاه کارواش صنعتی

واترجت یا کارواش صنعتی دارای یک پمپ برای تبدیل جریان آب معمولی به جریان آب فشار قوی است. واتر جت صنعتی مجهز به اجزای با دوام و با کیفیتی مانند پمپ پلانجری سه تایی، سر سیلندر برنجی، سیستم راه انداز آرام، شلنگ فشار قوی با بافت فولادی، قطعات ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی، سیستم قطع کن خودکار، صفحه غلتان و ... می باشد. علاوه بر این در دستگاه شیر تنظیم فشار برای کنترل فشار در شرایط مختلف تعبیه شده است.

شستشوی ماشین آلات صنعتی با واترجت

دستگاه کارواش صنعتی ابزاری ایده آل و مناسب برای شستشوی ماشین آلات صنعتی به شمار می آید. این وسیله آب فشار قوی را به همه سطوح لیفتراک پاشش می کند و می تواند به سطوح دارای خلل و فرج نیز که دسترسی به آن ها برای نظافت اماکن پذیر نیست، نفوذ کرده و آلودگی های آن را از بین ببرد. واترجت صنعتی یک دستگاه با کارایی منحصر به فرد بوده که به منظور انجام عملیات شستشو در زمینه های متنوع به کار گرفته می شود. کاربران قادر خواهند بود از شوینده فشار قوی آب سرد جهت نظافت تجهیزات خود و هم چنین لایه برداری های سطحی در محیط صنعتی استفاده نمایند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :