meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی میکسر بتن با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST

میکسر یا مخلوط کن بتن مخزنی است که بتن و آب در آن ریخته می شود، آن ها را با یکدیگر ترکیب کرده و به طور پیوسته می چرخد تا از خشک شدن بتن جلوگیری کند. میکسرها غالباً در صنایع ساخت و ساز و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و انواع بزرگ تر آن توسط تریلی حمل و جا به جا می شود. برای تمیز نمودن بدنه میکسر یعنی مخزن، اتصالات و هم چنین وسیله حامل مخلوط کن (بتونیر) دستگاه واترجت صنعتی به کار می رود. به این ترتیب آلودگی های سخت و چسبنده از آن جدا شده و طول عمر دستگاه افزایش پیدا می کند.

واترجت صنعتی

شوینده فشار قوی یا کارواش صنعتی آب را با فشار بالا و سرعت زیاد پاشش می کند و سبب جدا شدن آلودگی های سخت از سطوح می گردد. اساس عملکرد واترجت صنعتی بر پایه ایجاد آب فشار قوی است و با استفاده از نیروی حاصل از آب فرآیند شستشو انجام می گیرد. با افزایش فشار آب خروجی از نازل واتر جت توانایی دستگاه برای حذف آلودگی ها بیشتر شده و که با بهره گیری از نازل دوار یا توربو میزان این توانایی در کندن رسوبات افزایش می یابد. علاوه بر فشار با زیادتر کردن میزان جریان (دبی) بر سرعت عملیات شستشو افزوده می شود. به منظور شستشوی میکسر بتن با سرعت بالا و کیفیت مطلوب واترجت صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و عملکردی مؤثر ارائه می دهد.

مزایای کارواش صنعتی

واترجت یا شوینده فشار قوی قدرت شستشو را نسبت به آب کم فشار بسته به نوع دستگاه از 25 تا 750 برابر افزایش می دهد، به میزان قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی می گردد، سرعت عملیات نظافتی تا چندین برابر افزایش می یابد، هم زمان با حذف آلودگی ها کیفیت سطح حفظ می شود و به دلیل استفاده کم تر از مواد شوینده و شیمیایی سازگاری بسیار زیادی با محیط زیست دارد. به کار گیری کارواش صنعتی با فشار عملیاتی 250 بار و دبی آب 13 لیتر در دقیقه برای شستشوی بتونیر مناسب و کارآمد خواهد بود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :