meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی محیط گلخانه با کارواش صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

گلخانه محلی برای کاشت و پرورش انواع گیاهان خوراکی و تزئینی است و بنابراین بهداشت و نظافت آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. همان طور که رسیدگی به گیاهان از لحاظ علمی و تخصصی امری مهم تلقی می گردد نظافت محیط گلخانه نیز حائز اهمیت است. محیط گلخانه و هر محیط دیگری که با گیاهان سر و کار دارد مستعد رشد و تکثیر انواع حشره، آفت، میکروب، باکتری، قارچ، میکروارگانیسم ها و دیگر بیماری های نباتی بوده و یکی از روش های مؤثر برای مبارزه با آفات و میکروب ها شستشوی محیط گلخانه مانند کف آن با استفاده از دستگاه واترجت است.

واترجت آب سرد

شوینده فشار قوی یا واترجت آب سرد با مجهز به یک پمپ بوده که وظیفه تولید جریان آب پرفشار و با سرعت بالا را بر عهده دارد. کارواش صنعتی دارای ابعاد مناسب و هم چنین چهار چرخ است که قدرت مانور دستگاه را افزایش داده و جا به جایی آن را آسان نموده است. انواع واترجت صنعتی در رده های گوناگون شیر تنظیم فشار دارند و کاربر می تواند متناسب با شدت آلودگی و جنس سطح آن را کنترل کند. واترجت یک دستگاه کارآمد با ایمنی بالا بوده که در انواع محیط های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شستشوی محیط گلخانه با واترجت

یک از کاربردهای منحصر به فرد کارواش صنعتی نظافت حرفه ای و بی نظیر محیط گلخانه می باشد. با استفاده از نیروی حاصل از آب بسیاری از آفات و بیماری های موجود در گلخانه از بین رفته و طراوت و تازگی را به گیاهان عرضه می کند. واتر جت صنعتی با بهره مندی از فشار زیاد و سرعت بالای آب تمیز می کند و نیازی به مصرف مواد شوینده و شیمیایی نخواهد بود؛ در نتیجه هیچ گونه آسیبی به گل ها و گیاهان نمی رسد. شوینده فشار قوی تمامی آلودگی ها و قارچ‌های موجود در شیارهای سطوح را حذف کرده و مانع از نفوذ آن ها به گیاه می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :