meta name="video_type" content="video/mp4" />

زنگ بری فلزات با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Oertzen صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : E1800
 بر اثر تماس سطوح فلزی با اکسیژن پدیده زنگ زدگی رخ داده و در حقیقت به اکسیداسیون آهن زنگ زدگی گفته می شود. زنگ زدن فلز در زمان حضور آب، رطوبت و اکسیژن صورت می گیرد و برخی مواد شیمیایی همانند کلر نیز علاوه بر اکسیژن موجب زنگ زدگی می شوند. اگر فرآیند زنگ زدن ادامه پیدا کند با گذشت زمان فلز پوسته پوسته و به طور کامل خورده شده و به پودر تبدیل می گردد. گاهی اوقات زنگ زدن فلزات اجتناب ناپذیر بوده و نمی توان مانع از وقوع آن شد اما با استفاده از روش های ساده می توان عملیات زنگ بری را انجام داد و از پیشرفت آن جلوگیری کرد. در بازار محصولات متنعی برای زنگ دایی موجود می باشد اما همه این مواد کیفیت مطلوب ندارند و یا حاوی مواد شیمیایی مضر برای محیط زیست هستند، این در حالی است که با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی فوق فشار زنگ بری فلزات با بالاترین سطح کیفیت امکان پذیر می گردد.

دستگاه واترجت صنعتی

با بهره مندی از دستگاه های واترجت فوق فشار قوی عملیات زنگ بری سطوح فلزی به طور موثر و کارآمد انجام می پذیرد. دستگاه واترجت صنعتی با فشار عملیاتی 1800 بار کلیه لایه های زنگ را با استفاده از نازل دوار از سطح جدا می کند. نازل دوار فوق فشار قوی دارای سه خروجی بوده و امکان تنظیم سرعت چرخش در آن وجود دارد.

مزیت های زنگ زدایی با واترجت

زنگ بری با واترجت یا آب فوق فشار قوی مزیت های بسیار زیادی به همراه دارد. با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی هزینه های عملیات زنگ بری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و در عین حال در پایان کیفیت فوق العاده ای ارائه می دهد. با این روش سرعت عملیات افزایش یافته و به هیچ عنوان به لایه های سالم و زیرین فلز آسیب نمی رساند. رفع زنگ زدگی با واتر جت صنعتی مواد سمی و خطرناک تولید نکرده و به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی یک روش سازگار با محیط زیست به شمار می آید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :