meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت سالن های همایش بوسیله جاروبرقی نیمه صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DS

مکان های عمومی سرپوشیده مانند سالن های برگزاری مراسم ها و همایش های مختلف، همواره پذیرای جمعیت زیادی از افراد می باشند. به همین دلیل آلوده شدن سطح زمین در این اماکن امری اجتناب ناپذیر می باشد. بنابراین با توجه به لزوم تمیز بودن سالن قبل از اجرای برنامه جدید، استفاده از وسایل نظافتی در چنین محیط هایی ضرورت می یابد. جاروبرقی نیمه صنعتی یک دستگاه بسیار کاربردی در امر نظافت می باشد که نسبت به روش دستی عملکرد بهتری دارد. با بکارگیری این دستگاه، جاروب نمودن کف سالن با سرعت و کیفیت بالایی انجام شده و هزینه نیروی خدماتی کاهش می یابد. این دستگاه ها از فیلتر جهت فیلتراسیون گرد و غبار استفاده می کنند تا از بازگشت آن ها به محیط جلوگیری شود.

جاروبرقی نیمه صنعتی

این رده از جاروبرقی ها، معمولا از بدنه فولادی تقویت شده بهره برده تا استحکام و توان کاری دستگاه تضمین شود. بعلاوه میزان مکش زباله ها و گرد و خاک محیط بر اساس قدرت پمپ مکش دستگاه صورت می پذیرد. پمپ های مکش وظیفه تخلیه نمودن هوای داخل مخزن را دارند و در مدل های مختلفی تولید می شوند. جارو برقی نیمه صنعتی به پمپ سانتریفیوژال مجهز است که یک یا چند موتور کلکتوری مسئول تامین منبع تغذیه و به چرخش در آوردن آن می باشند. بکارگیری فیلتر هایی با مساحت و سطح فیلتراسیون بالا، از دیگر مشخصات این مدل از جارو برقی ها می باشد.

نحوه نظافت فیلتر جاروبرقی

منافذ فیلتر جاروبرقی در حین عملیات مکش دچار گرفتگی شوند. گرفتگی منافذ فیلتر از عبور مناسب هوا جلوگیری نموده و در سیستم مکش دستگاه اخلال ایجاد می نماید. بنابراین نیاز است تا با استفاده از روش های مختلف، سطح فیلتر نظافت و پاکسازی شود. امر نظافت فیلتر، می تواند به چند روش صورت گیرد. تکاندن فیلتر با استفاده از اهرم مکانیکی دستگاه، ایجاد جریان هوای معکوس، استفاده از کمپرسور هوا و سیستم تولید جریان گردابی در ورودی مواد به مخزن (سایکون)، از جمله روش های نظافت فیلتر جارو برقی می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :