meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تجهیزات صنایع کاشی کاری با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : K1152TST

آلودگی، دود و گرد و خاک جزء جدا ناپذیر در تمامی محیط های بیرونی و داخلی می باشد. باقی ماندن آلودگی و تجمع آن بر روی سطوح، موجب بوجود آمدن یک فضای آلوده و نا زیبا می شود. در محیط های صنعتی این آلودگی ها بر روی سطح زمین و دستگاه ها و تجهیزات قرار می گیرد. این امر می تواند به دلیل جابجایی مواد اولیه و نشت آن ها از دستگاه ها و یا بدلیل آلودگی های محیطی باشد. استفاده از یک وسیله نظافتی جهت شستشوی سطوح امری مهم و ضروری می باشد. واتر جت بعنوان یک شوینده پر فشار، یکی از این تجهیزات می باشد که با قابلیت های بالا جایگزین روش های دستی شستشو شده است. از جمله کاربرد های این شوینده فشار قوی می توان به بر طرف کردن آلودگی از سطوح و حتی انجام عملیات تخریب اشاره نمود.

عملکرد واتر جت

دستگاه واترجت برای شروع کار نیازمند یک منبع آب است. استفاده از یک شلنگ معمولی جهت انتقال آب از منبع به دستگاه مرحله بعدی راه اندازی واتر جت می باشد. آب ورودی به واتر جت ابتدا توسط پمپ فشار قوی، تقویت شده و با فشار بالا به سمت خروجی دستگاه می رود. بعد از پمپ، آب وارد شلنگ فشار قوی می شود که با توجه به فشار بالای آب، این شلنگ می بایست با کیفیت و محکم باشد. همچنین از لنس و نازل برای پاشش آب استفاده می شود. نوع و مدل این تجهیزات به محل مورد استفاده و کاربرد مورد نظر بستگی دارد.

تاثیر استفاده از واترجت در شستشوی تجهیزات صنعتی

در صنایع مختلف از جمله صنایع کاشی و سرامیک دستگاه ها و تجهیزات خاصی بکار رفته است. حین کار با این تجهیزات، امکان ریختن مواد اولیه بر روی آن ها وجود دارد. همچنین گرو و خاک محیط نیز می تواند بر روی سطح تجهیزات بنشیند. رفع این آلودگی ها در وهله اول به پاکسازی و تمیزی محیط می انجامد. اما نکته مهم تر این است که با شستشوی دستگاه ها، تجهیزات و اتصالات مربوط، عملکرد آن ها بهبود یافته و بهره وری کار افزایش می یابد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :