meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت محیط در صنایع سیمان بوسیله جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : ZEFIRO75

صنایع سیمان از جمله محیط هایی هستند که با مواد اولیه قابل توجهی مواجه بوده بطوریکه این مواد می توانند در مراحل مختلف تولید موجب آلودگی سطح شوند. بعلاوه در حین مراحل تولید، مقداری از مواد در حین تولید نشت کرده که موجب هدر رفتن سرمایه افراد می شود. جاروبرقی های صنعتی، دستگاه های مناسبی جهت انجام عملیات نظافت و پاکسازی محیط و همچینن انتقال مواد به چرخه تولید می باشند. این دستگاه ها، از سه جزء اصلی پمپ، موتور و فیلتر بهره می برند که سرعت مکش و قدرت مکش آن ها تا حد زیادی به این سه فاکتور وابسته است.

انواع مکنده 

مکند ها دارای انواع مختلفی می باشند که هرکدام برای کاربرد خاص خود استفاده می شوند. جارو برقی تجاری دسته اول این دستگاه هاست که بیشتر برای جمع آوری آلودگی در محیط های اداری و تجاری بکار می روند. برای نظافت غیر مداوم در محیط های صنعتی نیز، جاروبرقی های نیمه صنعتی که سطح فیلتراسیون بالایی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. اما برای انجام عملیات های سنگین و مداوم نظافت در صنایع مختلف، مکنده های صنعتی با بهره گیری از موتور توربینی دائم کار، راهگشا هستند. مکنده های هوا کار و جاروبرقی ها ضد انفجار نیز دیگر انواع مکنده ها می باشند که کاربرد های خاص خود را دارند.

کاربرد های مکنده در صنعت سیمان

در صنعت سیمان از مکنده ها برای دو کاربرد کلی استفاده می شود. کاربرد اول این دستگاه ها، در نظافت محیط کارخانه و جمع آوری مواد ریخته شده بر روی سطح زمین می باشد. برای این کار از جاروبرقی های صنعتی استفاده می شود تا هرگونه گرد و خاک و مواد پودری یا غیر پودری از روی سطح زمین جمع آوری شده و محیط بهداشتی و سالمی برای کارکنان ایجاد شود. مک همچنین برای جمع اوری مواد اولیه ریخته شده بر روی زمین و نوار نقاله در حین تولید از مکنده صنعتی استفاده می شود. بوسیله این دستگاه، مواد اولیه از دست رفته دوباره می تواند به چرخه تولید برگردند. در نتیجه بطور قابل توجهی در هزینه های افراد در صنایع سیمان صرفه جویی می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :