meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشو اماکن مذهبی با کف شوی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

مدیریت صحیح اماکن مذهبی در گرو بهره گیری بهینه از پارامتر هایی همچون زمان، نیرو انسانی و انرژی است. برای بکارگیری مناسب این پارامترها، نیازمند تجهیزاتی می باشیم. یکی از مهم ترین و دشوار ترین مسائل در اماکن مذهبی، شستشو و نظافت است. شستشو اماکن مذهبی به دلیل رفت آمد بالا و وسعت، همیشه با سختی هایی روبروست که این دشواری ها، استفاده از روش های سنتی شستشو را غیر ممکن می کنند و به همین علت بهره گیری از دستگاه های شستشو صنعتی، راه حلی مناسب خواهد بود. زیرا در این محیط ها، در صورت استفاده از روش های سنتی شستشو، علی رغم صرف انرژی، نیرو و زمان زیاد، سبب بروز مشکلاتی از قبیل خیس ماندن سطح و آسیب رساندن به حاضرین خواهد شد. اسکرابر وسیله ای برای شستشو اماکن مذهبی است که با کاهش زمان شستشو و بکارگیری بهینه از نیرو و انرژی انسانی، مدیریت اماکن مذهبی را بسیار ساده تر خواهد کرد.


پوشش مساحت گسترده تر با اسکرابر سرنشین دار

اماکن مذهبی به دلیل وسعت، اهمیت زمان و حساسیت مکان(به دلیل رفت و آمد زیاد) نیازمند استفاده از دستگاه های شستشو صنعتی بجای استفاده از هم نوعان سنتی خود هستند. با بکارگیری اسکرابر، علاوه بر کاهش نیرو انسانی و بهینه سازی زمان شستشو، می توان از مزایای دیگری مانند خشک کردن که با استفاده از مکش آب کثیف و طی های لاستیکی محقق می شود، بهره برد. دستگاه کف شوی صنعتی شامل دو نوع خودرویی و دستی است، که نوع خودرویی نسبت به نوع دستی برای فضاهای وسیع همانند اماکن مذهبی، بسیار مناسب تر است پس با بکارگیری آن میتوان مساحت بیشتری را در زمان بسیار کوتاه تری به بهترین نحو شست.


بکارگیری اسکرابر باطری دار و قدرت مانور بیشتر و نگهداری ساده تر

به دلیل مساحت زیاد در اماکن مذهبی و تردد همیشگی، استفاده از نوع کابلی اسکرابر، عملیات شستشو را با مشکل و سختی مواجه می کند. استفاده از زمین شوی باطری دار بحای کابلی، می تواند با قدرت مانور بیشتر و بدون مشکل سطح را شستشو دهد. افزون بر افزایش قدرت مانور، نگه داری از کف شوی باطری دار، بسیار ساده تر خواهد بود.


با توجه به دلایل ذکر شده، بهره گیری از اسکرابر صنعتی خودرویی باطری دار، برای شستشو اماکن مذهبی، بسیار کاربردی خواهد بود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :