meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی انبار صنایع غذایی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

نظافت و شستشوی سطح، همواره جزء مهمی از فعالیت های یک بخش صنعتی به حساب می آید. این امور شامل جمع آوری زباله و ضایعات فرآیند های تولید با جاروب نمودن و شستشوی سطح به منظور رعایت کامل مسائل بهداشتی، تمیزی سطح و زیبا نمودن آن می باشد. در روش های سنتی انجام عملیات شست و شوی بوسیله سطل آب و تی صورت می پذیرد. اما در محیط های صنعتی و انبار ها، وسعت محیط موجب استفاده از دستگاه های مکانیزه یعنی اسکرابر ها می شود.کف شو ها با انجام همزمان پاشش آب و برس زنی سطح، آلودگی ها را از بین می برند.

مزایای اسکرابر صنعتی در شستشوی سطح

مهم ترین مزیت اسکرابر ها، بهبود سرعت و کیفیت شست و شوی سطح می باشد. این زمین شوی ها که در دو مدل دستی و خودرویی تولید می شوند، با خشک نمودن زمین، از احتمال سر خورد افراد جلوگیری می نمایند. عدم انتشار آب آلوده بدلیل جدا بودن مخازن آب تمیز وکثیف، دیگر مزیت کفشو ها به حساب می آید. همچنین این دستگاه ها، هزینه های مربوط به نیروهای خدماتی را کاهش داده و با مصرف کم آب و مواد شوینده به خوبی با محیط زیست سازگارند. شسشتوی منظم سطح در محیط های صنعتی همچنین می تواند با بهبود شرایط محیط کار به افزایش سلامت کارگران و بازدهی بیشتر کار بینجامد.

شستشوی سطح زمین در انبار محصولات غذایی با اسکرابر

برای شستشوی سطح در انبار مواد غذایی، اسکرابر ها انتخاب مناسبی به حساب می آیند. منبع تغذیه اسکرابر ها می تواند توسط باتری یا جریان برق تامین شود. نمونه ها کابلی وزن کمی داشته اما بدلیل لزوم اتصال به برق و میزان وسعت انبار مواد غذایی، کم تر در این محیط ها استفاده می شوند. در بین زمین شوی باتری دار نیز توجه به شارژدهی باتری و تناسب آن با وسعت محیط دارای اهیمت است. نمونه های دستی کفشو ها برای شست و شوی سطح انبار ها گزینه مناسب تری به حساب می آیند. عرض کم راهرو ها و ورودی ها و لزوم حرکت دستگاه از بین راهرو ها، دلیل استفاده از کفشوی دستی در انبار ها در صنایع مواد غذایی به حساب می آید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :