meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی ماشین آلات صنعتی با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

در بسیاری از محیط های صنعتی انواع ماشین آلات صنعتی، تجهیزات و سازه های عظیم وجود دارد که به دلایل گوناگون دچار آلودگی می شوند. این آلودگی ها می تواند به صورت گل و لای و یا زنگ زدگی و پوسیدگی پدیدار شود که عملکرد ماشین آلات را تحت تأثیر قرار داده و از طول عمر آن ها می کاهد. بنابراین از میان برداشتن به موقع و صحیح این آلودگی ها از اهمیت زیادی برخوردار بوده و علاوه بر این که طول عمر این تجهیزات را افزایش می دهد ساز و کار ماشین آلات را بهبود می بخشد. انجام نظافت و لایه برداری در محیط های صنعتی با مشکلاتی همراه است که با استفاده از روش های دستی میسر نخواهد شد. به همین منظور جهت سهولت و افزایش سرعت فعالیت های نظافتی و لایه برداری در محیط های صنعتی دستگاه واترجت صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد واترجت صنعتی

دستگاه واتر جت یک ابزار کاملاً ایده آل و کارآمد می باشد که دارای کاربردهای بی شمار و بسیار متنوعی است که بسیاری از مشکلات مربوط به عملیات پر هزینه شستشو و لایه برداری را در محیط های صنعتی از میان برداشته و با کاهش قابل توجه هزینه ها عملکردی بی نظیر ارائه می دهد. واترجت صنعتی از سهولت کاربری و ایمنی برخوردار بوده و کاربران با استفاده از آن می توانند بخش های مختلف محیط و هم چنین ماشین آلات خود را شستشو دهند.

لایه برداری با استفاده از واتر جت

دستگاه های کارواش صنعتی با پاشش پر فشار آب لایه های سخت و عمیق آلودگی را از سطح جدا می کنند بدون آن که کاربر متحمل فشار و سختی شود. تنوع کاربرد واترجت در محیط های صنعتی به آن جایی می رسد که کاربر قادر است از آن برای شستشوی ماشین آلات همانند لیفتراک و برای لایه برداری سطحی از پایه های سازه های فلزی استفاده نماید. نصب نازل دوار بر روی دستگاه قدرت واتر جت صنعتی را افزایش داده و با چرخاندن لایه ها آن ها را با کیفیت بهتری از بین می برد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :