meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت کف پوش ها با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : K1152TST

سطوح کف و کف پوش های به کار رفته در فضای بیرونی، مستعد انواع آلودگی ها می باشند. این کف پوش ها به واسطه نردد افراد و مجاورات با فضای بیرونی و نزولات جوی، بسیار آلوده بوده و نظافت آنها به منظور افزایش عمر مفید کف پوش ها و حفظ جلوه های ظاهری امری ضروری می باشد. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی برای نظافت و از بین بردن آلودگی ها، نه تنها بسیار زمان بر می باشد بلکه از کیفیت مناسبی نیز بر خوردار نمی باشد. در حالیکه استفاده از شیوه های نوین و دستگاه های مکانیزه ایی چون واترجت ها یا شوینده های فشار قوی نه تنها کیفیت نظافتی را ارتقا می دهد بلکه سرعت بیشتری نیز  از شیوه های سنتی داشته و با حجم کمتری از آب عملیات نظافت را انجام می دهد. 


اساس عملکرد دستگاه واترجت صنعتی

واترجت ها یا شوینده های فشار قوی دستگاه های مکانیزه ایی می باشند که با استفاده از پاشش آب پر فشار بر روی انواع سطوح، تمامی آلودگی های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. ورودی آب، موتور، پمپ مکندهف شلنگ فشار قوی، لنس ها و نازل ها اصلی ترین بخش های دستگاه واتر جت می باشد. پمپ دستگاه به عنوان مهمترین بخش واترجت، وظیفه افزایش فشار آب ورودی و پاشش آب پر فشار را بر عهده دارد. نازل های پاشش با جهت دهی و تنظیم پاشش آب موجب افزایش سرعت نظافتی می گردند.  دبی یا سرعت آب و فشار آب خروجی دو فامتور اصلی در دستگاه های واترجت می باشند. هر چه سرعت آب خروجی بیشتر باشد، یرعت عملیات نظافت بیشتر شده و هر چه فشار آب خروجی بیشتر باشد، توانایی دستگاه برای نظافت لایه های عمیق آلودگی افزایش می یابد. 


ویژگی های دستگاه واترجت صنعتی

از آنجایی که دستگاه های شوینده فشار قوی در تماس مستقیم با آب می باشند، به منظور افزایش عمر مفید دستگاه از قطعات ضد خوردگی در ساخت دستگاه استفاده شده است. سیستم قطع کن خودکار، از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد که نقش مهمی در افزایش عمر مفید پمپ و در نهایت عمر مفید دستگاه دارد.  این سیستم با رها شدن ماشه فشنگی و مسدود شدن دهانه خروجی دستگاه، جریان آب ورودی به پمپ را قطع نموده و مانع از استهلاک و اعمال فشار به پمپ می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :