meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت محیط کار در صنایع لاستیک سازی بوسیله جاروبرقی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM30ECO

محیط های صنعتی از جمله صنایع لاستیک سازی در حین فرآیند تولید و جابجایی مواد اولیه، دچار آلودگی هایی می شوند. این آلودگی ها در دراز مدت بر روی سطح باقی می مانند و موانعی بر سر راه افراد ایجاد می نمایند. جمع آوری و نظافت این آلودگی ها سطح محیط را تمیز نموده و سلامت کارکنان را تضمین می نماید. جاروبرقی صنعتی یک ابزار کاملا تخصصی برای نظافت سطح در محیط های صنعتی است که در صنایع لاستیک نیز کاربردی می باشد. جارو برقی های صنعتی دارای قدرت مکش بالایی بوده و در مدت زمان کم، آلودگی ها را از بین می برد.

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی از سه بخش اصلی موتور مکش، پمپ، مخزن و فیلتر تشکیل شده است. مکش هوای داخل مخزن و ایجاد فشار منفی توسط موتور ، سبب مکش آلودگی ها به داخل مخزن می شود. فیلتر دستگاه نیز وظیفه به دام انداختن ذرات و جلوگیری از بازگشت آن ها به محیط را دارد. جارو برقی های صنعتی معمولا از موتور های کلکتوری و توربینی استفاده می نمایند. موتور های توربینی، دارای قدرت بیشتری بوده و برای عملیات های دائم کار مناسب اند.

نظافت فیلتر جاروبرقی

ساختار فیلتر جارو برقی و میزان فیلتراسیون آن، نقش مهمی در جمع آوری ذرات ریز و عدم بازگشت آن ها به محیط دارد. برای عملکرد بهتر فیلتر و جلوگیری از گرفتگی آن که موجب اخلال در سیستم مکش هوا می شود، امر نظافت فیلتر و تعویض آن دارای اهمیت زیادی است. نظافت منظم و صحیح فیلتر طول عمر موتور و بازدهی آن را نیز افزایش می دهد. در بعضی مدل ها، سیستم تکاننده مکانیکی، گرد و غبار انباشته شده در حفره های فیلتر را خارج می نماید. با سیستم جریان هوای معکوس نیز، با بستن دهانه اصلی جاروبرقی، در مخزن خلا ایجاد و هوا در جهت مخالف مکش می شود تا منافذ فیلتر پاکسازی شود. در جارو برقی های صنعتی پیشرفته نیز از یک کمپرسور هوا جهت بر طرف نمودن گرفتگی های فیلتر استفاده می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :