meta name="video_type" content="video/mp4" />

کف شوی محیط های صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA35K10

امر نظافت و شست و شوی سطح در محیط های صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است. پاکیزگی و جلوه زیبای محیط، کارکنان را به انجام بهتر و با نشاط تر کار و فعالیت تشویق نموده و بازدهی مجموعه را بالا می برد. محیط آلوده و کثیف، سلامت افراد را به خظر انداخته و در داز مدت به سطح زمین یا کفپوش محیط های صنعتی آسیب می رساند. دستگاه اسکرابر صنعتی، یک ابزار مناسب و کاربردی جهت شست و شوی سطح می باشد. این دستگاه، با استفاده از سامانه برس زنی قدرتمند، آلودگی های باقی مانده بر روی سطوح را جدا نموده و محیط را به بهترین نحو تمیز می نماید.

کف شوی دستی

کف شو ها از نظر نحوه هدایت به دو دسته دستی و خودرویی تقسیم می شوند. برای انجام عملیات شستشو و نظافت سطح بوسیله کف شوی دستی، کاربر در پشت دستگاه قرار گرفته و آنرا کنترل و هدایت می نماید. زمین شوی دستی گزینه مناسبی برای شستشوی سطوح در محیط های کم وسعت و با معابر باریک و تنگ می باشد. این دستگاه برای تامین منبع تغذیه خود و انجام عملیات برس زنی، از جریان برق یا باتری استفاده می نماید. نمونه های کابلی در محیط های داخلی با دسترسی مناسب به پریز برق استفاده شده و اسکرابر باتری دار نیز با قدرت مانور بالا برای محیط های داخلی یا بیرونی کم وسعت مناسب است.

مزایای اسکرابر کابلی

اسکرابر های کابلی یک کف شوی دستی به حساب می آید که از جریان برق برای حرکت دستگاه و چرخش برس ها استفاده می نماید. این دستگاه بدلیل عدم وجود باتری در ساختارش، وزن کمی داشته و کاربر را در عملیات های طولانی و پر حجم کم تر دچار خستگی می کند. اسکرابر کابلی با توجه به اتصال به جریان برق، از موتور قدرتمندی بهره برده و قدرت بیشتری در نظافت و شستشوی سطح نسبت به مدل های باتری دار دارند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :