meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از سوییپر صنعتی در صنایع سیمان

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : DUEMILA

آلودگی های محیطی جزء جدایی ناپذیر محیط های صنعتی می باشد. این آلودگی ها ممکن است بدلیل حمل و نقل مواد و تجهیزات، تردد افراد و یا گرد و خاک ایجاد شوند. محیط آلوده، سلامت کارکنان را تهدید نموده و از نشاط کاری آن ها می کاهد. امر نظافت و پاکسازی سطوح در محیط های صنعتی معمولا بوسیله روش دستی امکان پذیر نبوده و نیازمند دستگاه های نظافتی می باشد. سوییپر یک دستگاه نظافتی مکانیزه جهت جمع آوری زباله و گرد و خاک به حساب می آید که برای استفاده در محیط های بیرونی و داخلی طراحی و تولید شده است.

سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتی قادر به انجام امور نظافتی در محیط های اداری، شهری، صنعتی و ... می باشد. این دستگاه در مدل های دستی و خودرویی تولید می شود که هرکدام برای یک کاربرد مشخص قابل استفاده اند. سوییپر دستی در محیط های کم وسعت و با حجم کار نه چندان زیاد و نمونه های خودرویی در بخش های داخلی و بیرونی محیط های صنعتی کاربردی اند. اساس عملکرد تمامی سویپر ها مشابه هم بوده و تنها نحوه کارکرد مدل های مختلف، توانایی و کاربرد آن ها متفاوت است. جاروی محوطه صنعتی از برس یا برس های کناری خود برای انتقال زباله و خاک به مرکز دستگاه استفاده می نماید. وظیفه فرستادن آلودگی های جمع شده به داخل مخزن نیز بر عهده برس مرکزی سویپر می باشد. همچنین در پایان هر مرحله عملیات، اپراتور می تواند مخزن آن را به سهولت تخلیه نماید.

مزایای استفاده از سویپر سرنشین دار

سویپر سرنشین دار دارای صندلی قابل تنظیم برای کاربر بوده و اپراتور آن را به مانند خودرو هدایت می نماید. از مزیت های اصلی این جاروی محوطه، سهولت هدایت دستگاه و استفاده از آن در مدت زمان طولانی بدون کم ترین خستگی می باشد. سویپر خودرویی بدلیل توانایی بالا در نظافت سطوح و سهولت استفاده از آن، در محیط های صنعتی بزرگ کاربردی می باشد. پهنای نظافت بالای این دستگاه ها نیز، سرعت عملیات را چند برابر نموده و راندمان کار را افزایش می دهند. همچنین تجهیز مخازن آن ها به سیستم فیلتراسیون قوی، از انتشار گرد و غبار به فضای بیرون جلوگیری می نماید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :