meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشور مراکز اداری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

محیط های اداری، آموزشی و .. همواره پذیرای تعداد زیادی مراجعه کننده می باشد. تردد افراد و ایجاد آلودگی های مختلف می تواند در دراز مدت سطح را نا زیبا جلوه داده و سلامت کارمندان را به تهدید می کند. سطح نازیبا، جلوه خوبی برای مراجعه کنندگان نداشته و بر روی کف پوش یا سطح زمین اثرات نامطلوب می گذارد. استفاده از روش دستی، در این زمینه کیفیت قابل قبولی ارائه نداده و وقت گیر است. اسکرابر گزینه مناسبی جهت انجام عملیات شست و شو و جایگزین بسیار خوبی برای روش های دستی می باشد. این دستگاه با استفاده از سیستم مکانیزه، سطح را به خوبی شست و شو و خشک می نماید.

اسکرابر و اساس عملکرد آن

اسکرابر، امر نظافت و شست و شوی کف را بوسیله برس و سامانه پاشش آب انجام می دهد. این دستگاه با استفاده از یک تی خشک کن و سامانه مکش نیز قادر است، آب آلوده را به خوبی مکش و سطح را خشک نماید. عدم لغزنده بودن سطح موجب شده تا از سر خوردن افراد جلوگیری شود. تامین منبع تغذیه کفشوی می تواند بوسیله باتری یا جریان برق صورت پذیرد. کفشور باتری دار بصورت دستی یا سرنشین دار و کفشور کابلی در مدل های دستی هدایت می شوند.

کاربرد اسکرابر کابلی در مراکز اداری

اسکرابر کابلی با اتصال به پریز برق، آماده استفاده می باشد. این دستگاه برای شستشوی کف سالن ها در مراکز اداری بکار می آید. کاربر برای انجام عملیات شست و شو بوسیله کفشوی کابلی، در پشت دستگاه قرار گرفته و آنرا هدایت می نماید. وزن کم این کف شوی بدلیل عدم استفاده از باتری، حمل آن را آسان تر نموده و کاربر را در عملیات های طولانی همراهی می نماید. کف شوی کابلی قدرت مانور بالایی داشته و به خوبی در راهرو های مراکز اداری حرکت می نماید. قدرت بالای موتور آن نیز، موجب کیفیت بالای شست و شوی سطح شده است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :