meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تاسیسات با کارواش صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : Quadro 799 TST

سطح اتصالات و تجهیزات در بخش تاسیسات موتور خانه ها به مرور زمان دچار آلودگی شده و نیازمند شستشو می باشد. عدم توجه به این کار در دراز مدت سبب ایجاد رسوب و انباشته شدن آلودگی ها شده و کارایی تجهیزات را با مشکل روبرو می نماید. واترجت صنعتی یک دستگاه نظافتی مناسب جهت انجام امور شستشو و حتی تخریب می باشد که به مرور جایگزین روش های دیگر شده است.

واترجت صنعتی چیست؟

واتر جت صنعتی، یک دستگاه نظافتی جهت از بین بردن آلودگی های سطحی و عمیق از روی سطح زمین، تجهیزات و دستگاه ها می باشد. این دستگاه با بهره گیری از پمپ فشار قوی، آب را با فشار بالا به سطوح پاشیده و محیط عاری از آلودگی را فراهم می سازد. کاربرد عمده واترجت ها در محیط های صنعتی، شست و شوی تاسیسات و تجهیزات و افزایش بازدهی کار می باشد. واتر جت ها از یک منبع آب، تغذیه شده و از شلنگ، لنس و نازل بهره می برد. شلنگ واتر جت، بعلت فشار بالای آب، از جنس مقاومی ساخته شده است. نازل دستگاه نیز تعیین کننده نحوه خروج آب و زاویه پاشش آب می باشد. نازل های با زاویه پاشش کوچک برای عملیات های تخریبی و رفع آلودگی های عمیق و نازل های با زوایای پاشش برزگ برای سطوح شستشوی وسیع بکار می آبد.

مزایای واترجت در شستشوی تاسیسات 

یکی از کاربرد های واتر جت صنعتی شستشوی سطح تاسیسات موتور خانه های محیط های تجاری، اداری و حتی صنعتی می باشد. این دستگاه با پاشش آب پر فشار، هرگونه آلودگی را از اتصالات، شیر های فلکه و بخش های دیگر از بین می برند و تجهیزات را به حالت اولیه باز می گردانند. استفاده از واتر جت جهت شست و شوی تاسیسات، در مدت زمان کوتاهی انجام شده و نسبت به روش های دیگر به صرفه تر است. کیفیت بالا و هزینه پایین انجام عملیات از دیگر مزیت های استفاده از این شوینده های فشار قوی می باشد. انجام منظم عملیات شست و شوی تاسیسات با این روش، از احتمال ایجاد رسوب جلوگیری نموده و احتمال خرابی اتصالات را کاهش می دهد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :