meta name="video_type" content="video/mp4" />

موکت شوی رستوران

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Santoemma صنعت : سایر گروه : فرش و موکت شوی کد محصول مربوط : CHARIS

فرش و موکت سالن های کنفرانس، هتل ها و رستوران ها در اثر ایجاد آلودگی ها و رفت و آمد افراد از حالت اولیه خارج می شوند. این امر موجب کاهش سطح بهداشت محیط و نازیبا شدن آن می گردد. در محیط رستوران وحتی هتل ها، تمیز نبودن فرش و موکت بر روی جلب مشتریان نیز تاثیرگذار است. فرش شوی بعنوان یک دستگاه مکانیزه حرفه ای راهکار مناسبی برای شستشوی فرش و موکت می باشد. این دستگاه با بهره مندی از سرعت و کیفیت بالای نظافت، مزایای زیادی را نسبت به روش های سنتی فراهم آورده است.

معرفی دستگاه فرش و موکت شوی

دستگاه فرش شوی، یک وسیله مناسب جهت شستشوی انواع مختلف فرش و موکت می باشد. این دستگاه با بهره مندی از سامانه پاشش آب و مواد شوینده و برس زنی سطح، جرم و آلودگی را از روی سطح فرش و موکت و حتی سطوح سخت سنگی جدا می نماید. آب و آلودگی ها بلافاصله توسط تی جمع و بوسیله سامانه مکش به داخل مخزن آب کثیف فرستاده می شوند. جدا بودن مخازن آب تمیز و کثیف موجب عدم انتشار آب آلوده و حجم بالای آن ها سبب افزایش سرعت عملیات می شود. این دستگاه ها دارای موتور حرکتی بوده و به سادگی به جلو حرکت می نماید. هدایت آن ها نیز با قرار گرفتن کاربر در پشت آن و کنترل دسته صورت می گیرد.

سامانه برس زنی موکت شوی

در دستگاه های موکت شوی، جدا نمودن آلودگی ها از سطح توسط سامانه برس زنی سطح و با کمک پاشش آب صورت می گیرد. این سامانه از یک یا دو برس غلطکی بهره می برد که هم راستا با بافت فرش حرکت می نمایند و آسیبی به آن نمی رسانند. ارتفاع برس نیز بطور خودکار با سطح تنظیم می شود تا آلودگی ها بطور عمیق از بافت فرش خارج شوند. در دستگاه های با دو برس غلطکی، چرخش برس ها در خلاف جهت یکدیگر بوده و بنابراین سرعت و کیفیت شستشو افزایش می یابد. جدا نمودن برس های فرش شوی به منظور نظافت یا تعویض آن به سادگی و تنها با باز کردن یک پیچ صورت می گیرد.

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :