meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از سویپر دستی باتری دار جهت نظافت انبار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : ALFAE

بوجود آمدن زباله های ریز و درشت و گرد و خاک در اکثر محیط های صنعتی و سوله ها و انبار ها امری رایج و اجتباب ناپذیر است. باقی ماندن زباله ها بر روی سطح زمین به مرور زمان سطح را نا زیبا جلوه داده و سلامت افراد را تهدید می نماید. محیط آلوده همچنین بازدهی کار را پایین آورده و از نشاط کارکنان می کاهد. از طرفی وسعت سطح انبار ها به گونه ای است که نیروی خدماتی برای تمیز نمودن آن وقت زیادی لازم داشته و کیفیت مطلوبی را نیز ارائه نمی دهد. بنابراین دستگاه های سویپر صنعتی با بهره مندی از سیستم برس زنی سریع و با کیفیت، جایگزین مناسبی برای روش های دستی نظافت می باشند.

سامانه برس زنی سوییپر

عملکرد سوییپر ها بر اساس سامانه برس زنی آن ها می باشد. این دستگاه ها، ابتدا بوسیله برس یا برس های جانبی خود، انواع آلودگی ها را به سمت مرکز هدایت نموده تا در آنجا توسط برس مرکزی به داخل مخزن فرستاده شوند. سویپر هایی که دارای برس هایی با چرخش پادساعتگرد هستند، بعلت نحوه مناسب انتقال زباله به مخزن، به خوبی 80 تا 90 درصد مخزن را پر می نمایند. مجهز بودن برس جانبی به سیستم مکش گرد و غبار نیز، از انتشار گرد و غبار در حین نظافت جلوگیری می نماید. نیروی محرکه چرخش برس ها و انجام عملیات برس زنی، در بعضی سوییپر ها بوسیله هل دادن دستگاه و در بیشتر این دستگاه ها بوسیله موتور حرکتی تامین می گردد.

مزایای سویپر دستی باتری دار در نظافت انبار

سویپر ها از نظر نحوه هدایت به دو دسته دستی و خودرویی تقسیم می شوند. برای نظافت انبار های کوچک، معمولا سویپر های دستی نیاز کاربر را برآورده می سازد. این جاروی خیابانی می تواند از نوع باتری دار یا مکانیکی باشد. نمونه های باتری دار، با بهره مندی از یک موتور حرکتی به راحتی به جلو حرکت نموده و نیازی به نیروی کاربر ندارند. این دستگاه ها در حین نظافت، سر و صدایی نداشته و مزاحمتی برای افراد ایجاد نمی کنند. سطح فیلتراسیون بالای این جاروی خیابانی نیز موجب شده تا سطوح بسیار آلوده به خوبی جاروب شوند. تنظیم برس های سوییپر دستی باتری دار به سهولت صورت گرفته و وجود محافظ برای آن از آسیب های احتمالی جلوگیری می نماید.

تگ ها :

سوییپر دستی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :