meta name="video_type" content="video/mp4" />

سویپر پارکینگ هایپر مارکت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : DUEMILA

مراکز خرید، فروشگاه های بزرگ و هایپر ها به دلیل تسهیل در مراجعه تعداد زیادی از افراد و خودرو ها، از پارکینگ های وسیعی بهره می برند. سطح این پارکینگ ها در ابتدای افتتاح مجموعه و همچنین در طول زمان استفاده، دچار آلودگی هایی می شود. عدم توجه به نظافت مواد انباشته شده، می تواند به خودرو ها آسیب زده و علاوه بر نازیبا جلوه دادن محیط بر روی سلامت افراد نیز تاثیر گذار باشد. سویپر صنعتی با بهره مندی از قدرت نظافتی بالا و بدون دخالت دست، توانایی بالایی در رفع این آلودگی ها داشته و از روش های دستی به مراتب بهتر و سریع تر است.

معرفی دستگاه سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتی یک دستگاه نظافتی مکانیزه به حساب می آید که به منظور جمع آوری انواع زباله ها و مواد خشک از روی سطح زمین استفاده می شود. سویپر ها اکثرا از دو برس جانبی بهره برده که با چرخش خود ، زباله ها را به قسمت میانی هدایت می نمایند. در بخش میانی دستگاه، برس رولی با چرخش خود، این مواد را به داخل مخزن می فرستد. ته سیگار، سنگریزه ها، برگ و شاخه های ریز، میخ ها و پیچ ها و دیگر زباله ها به خوبی توسط سوییپر ها جمع آوری می شوند. سیستم فیلتراسیون قوی و سامانه مکش گرد و غبار بر روی برس های کناری از جمله مشخصات ویژه بیشتر مدل های این دستگاه می باشد. جاروی خیابانی در دو مدل کلی دستی و خودرویی طراحی و تولید می شود. نمونه های خودرویی از باتری یا سوخت های فسیلی و مدل های دستی نیز از نیروی کاربر یا باتری برای حرکت برس ها و کار نمودن دستگاه بهره می برند.

ویژگی های سویپر خودرویی

سویپر های خودرویی دارای کارایی بالایی بوده و برای نظافت محیط های شهری، صنعتی و تجاری با وسعت بالا استفاده می شوند. این جاروی خیابانی به سهولت توسط کاربر هدایت شده و در عملیات های طولانی مدت نیز خستگی چندانی به کاربر تحمیل نمی کنند. کاربران سوییپر صنعتی نیاز به آموزش یا مهارت خاصی نداشته و تنها با قرار گرفتن بر روی صندلی دستگاه و بکارگیری اهرم ها و کلید های قابل فهم و مختصر، محیط را جاروب می نمایند. ساختار و بدنه مقاوم، دید بالای کاربر و سطح بالای ایمنی، سیستم تخلیه آسان مخزن و بهره مندی از کابین مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی در مدل هایی از این دستگاه ها، از جمله ویژگی های سویپر سرنشین دار می باشند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :