meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت محیط صنعتی بوسیله جاروی مرکزی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG2

محیط های صنعتی، جهت پاکسازی بخش های مختلف اداری و کارگاهی خود به راه کاری نظافتی نیازمندند. عدم توجه ویژه به این امر، سطح بهداشت محیط را پایین آورده و در کاهش بهره وری کار تاثیر گذار است. از آنجاییکه روش های سنتی نظافت، کیفیت مطلوبی ارائه نداده و در محیط های صنعتی انتظارات را برآورده نکرده اند، دستگاه های نظافت صنعتی به تدریج جایگزین آن ها شده اند. جاروبرقی صنعتی از جمله این دستگاه ها می باشد که با کاهش زمان نظافت، به خوبی ذرات ریز و مواد ضایعاتی محیط را جمع آوری می نماید. مخزن، موتور، پمپ و سیستم فیلتراسیون از جمله بخش های مهم جاروبرقی صنعتی به حساب می آید.

انواع پمپ مکنده ها

پمپ مکش، نقش محوری در عملکرد مکنده ها ایفا می نماید. این بخش از جارو برقی، هوای داخل مخزن را بطور مداوم به بیرون تخلیه می کند. پمپ های سانتریفیوژال، ساید چنل و ونتوری از جمله مهم ترین و پر کاربرد ترین پمپ های موجود در ساختار مکنده ها به حساب می آیند. پمپ های سانتریفیوژال براساس نیروی گریز از مرکز مواد را مکش نموده و در جارو برقی های تجاری و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در پمپ های ساید چنل نیز پره های پمپ هوا را از طریق یک کانال به بیرون انتقال می دهند. همچنین در پمپ های ونتوری با طراحی یک انشعاب در کانال ونتوری به سمت مخزن، مکش مواد با قدرت بالا صورت می گیرد.

نظافت فیلتر جاروبرقی

فیلتر جاروبرقی نقش مهمی در عدم بازگشت ذرات ریز به محیط ایفا می نماید. به منظور عملکرد مناسب فیلتر و جدا نمودن ذرات به دام افتاده درون آن، امر نظافت منظم فیلتر دارای اهمیت زیادی می باشد. روش اول نظافت فیلتر، تکان دادن مکانیکی آن به حساب می آید که برای فیلتر های کوچک کاربرد دارد. استفاده از کمپرسور هوا، جریان هوای معکوس، تکاننده دستی با اهرم مکانیکی و روش جریان گردابی (سایکلون) از دیگر روش های نظافت فیلتر جاروبرقی می باشد.

تگ ها :

جاروی مرکزی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :