meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تجهیزات در صنایع کاشی و سرامیک بوسیله واتر جت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST

ایجاد آلودگی های مختلف بر روی سطح زمین و تجهیزات و قطعات امری اجتناب نا پذیر می باشد. این آلودگی ها در محیط های صنعتی می توانند بر روی سطح تجهیزات و خطوط تولید نشسته و عملکرد آن ها را با مشکل مواجه نمایند. مواد روغنی و چرب و آلودگی های سرسخت با چسبیدن به تجهیزات، طول عمر دستگاه ها را نیز کاهش می دهند. از بین بردن این آلودگی ها، امروزه با استفاده از واتر جت صنعتی با سهولت فراوان انجام می شود. این دستگاه، جهت پاکسازی سطوح، آب و یا محلول آب و مواد شوینده را با فشار بالا بر روی سطح می پاشد.

بخش های مختلف یک واتر جت 

دستگاه واترجت از چند بخش اصلی پمپ، شلنگ فشار قوی، لنس و نازل تشکیل شده است. پمپ واترجت، مهمترین بخش این شوینده فشار قوی می باشد. این بخش، وظیفه افزایش فشار آب را داشته و معمولا از نوع جابجایی مثبت است. این پمپ ها از چند پلانجر تشکیل شده که از جنس استیل و با روکش سرامیکی هستند. به دلیل فشار بالای آب خروجی، شلنگ واترجت از نوع فشار قوی بوده که از استحکام بالایی برخوردار می باشد. نازل واترجت نیز بخشی از این دستگاه به حساب می آید که آب ورودی در نهایت از آن خارج می شود. نازل های متعددی برای انواع واتر جت ها قابل استفاده بوده که با توجه به نوع عملیات بکار گرفته می شوند. همچنین لنس واتر جت که متصل کننده تفنگی به نازل می باشد، در مدل هایی مختلفی و برای سهولت در امر شستشو طراحی شده اند.


مزایای استفاده از واترجت در شستشوی تجهیزات

واتر جت ها با پاشش آب پر فشار، آلودگی های سرسخت و باقی مانده بر روی سطح تجهیزات و دستگاه ها را از بین می برند. بنابراین آلودگی ها کاملا از سطح دستگاه ها از بین رفته و عملکرد آن ها بهبود می یابد. با پاکسازی سطح تجهیزات و ماشین های صنعتی، محیط بهداشتی تر شده و سلامت کارکنان تضمین می شود. افزایش طول عمر دستگاه ها و کاهش هزینه های مربوط به تعویض اتصالات و قطعات نیز با استفاده از واتر جت ها امکان پذیر است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :