meta name="video_type" content="video/mp4" />

از بین بردن آلودگی های روغنی در صنایع فولاد بوسیله واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

صنایع مختلف از جمله صنایع فولاد، با آلودگی های روغنی زیادی بر روی سطح زمین، تجهیزات، دستگاه ها و حتی دیوار ها روبرو هستند. این آلودگی ها، به مرور زمان انباشته شده و محیط را نا زیبا جلوه می دهند. کاهش سطح بهداشت محیط و در نتیجه کاهش سلامت کارکنان، نتیجه دیگر عدم توجه به شستشوی این آلودگی ها می باشد. امروزه دستگاه های واتر جت صنعتی، با پاشش آب پر فشار، تجهیزات مطمئن و کارآمدی در رفع آلودگی های روغنی و چرب در محیط های صنعتی به حساب می آیند. واترجت ها، به دلیل پاشش آب با فشار بالا، در مدت زمانی کم محیط را تمیز و زیبا می نماید.

مزایای استفاده از شوینده فشار قوی

یک شوینده فشار قوی، به دلیل پاشش آب پر فشار، در یک مدت زمان کم، قادر به از بین بردن آلودگی های سطحی و عمیق می باشد. همچنین با توجه به سرعت بالای نظافت، واتر جت ها تا حد زیادی در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی می نمایند. حفظ کیفیت کفپوش و کاهش هزینه های مربوط به نیروی انسانی و خرید تجهیزات نظافتی، از دیگر مزایای استفاده از واتر جت ها می باشد.

واترجت آب گرم

واتر جت ها از نظر دمای آب خروجی، به دو دسته شوینده آب گرم و آب سرد تقسیم می شوند. شوینده های فشار قوی آب گرم، با بهره گیری از سامانه گرم کن، آب را با حرارت بالا به سطح می پاشند. در نتیجه تجهیز مناسبی برای از بین بردن آلودگی های عمیق و روغنی و چرب می باشند. واترجت های آب گرم، همچنین موجب از بین رفتن باکتری ها و ضدعفونی شدن محیط می گردند. سامانه گرم کن این دستگاه ها می تواند به همراه آن ها باشد یا به صورت جداگانه خریداری شود. این گرم کن ها در مدل های دیزلی و الکتریکی در دسترس هستند. واترجت هایی که به گرم کن های دیزلی مجهز هستند، می توانند دمای آب را تا دمای 150 درجه نیز برسانند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :