meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستن فرش هتل بوسیله دستگاه فرش شوی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Santoemma صنعت : سایر گروه : فرش و موکت شوی کد محصول مربوط : CHARIS

اغلب هتل ها و مهمان سرا ها برای پوشش کف سالن ها، لابی، راهروهای طبقات و حتی اتاق ها از موکت و فرش استفاده می نمایند. این سطوح در اثر تردد افراد، زیبایی و تمیزی خود را از دست می دهند و محیط نا مطلوبی را برای مسافران بوجود می آورند. بنابراین نیاز است تا از ابزاری جهت شستشوی منظم و دقیق فرش و موکت ها استفاده شود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، بسیاری از امور از جمله امور نظافتی با سهولت بیشتری انجام می شود. دستگاه فرش شوی از جمله تجهیزات جدید نظافتی می باشد که بدون دخالت دست و با استفاده از یک سیستم مکانیزه پاشش آب و برس زنی، آلودگی های سطحی و عمیق را از درون الیاف فرش خارج می نماید.

بخش های اصلی دستگاه فرش شوی

دستگاه فرش شوی، برای رفع آلودگی های فرش، ابتدا آنرا شستشو می دهد و سپس آب بر جای مانده را مکش می نماید تا سطح به سرعت خشک شود. بخش های اصلی این دستگاه، شامل موتور، برس غلطکی، موتور مکنده، سیستم پاشش آب، تی مکش و مخازن آب تمیز و کثیف می باشد. تامین منبع تغذیه موتور دستگاه توسط باتری یا جریان برق صورت می گیرد. برس های آن نیز با ساختار غلطکی قابلیت نفوذ در عمق فرش را دارد. موتور مکنده فرش شوی، با قدرت بالا و طی چند مرحله آب آلوده را از روی سطح جمع می نماید. تی مکش وظیفه جمع آوری آب آلوده جهت مکش را بر عهده دارد. همچنین وجود مخازن آب تمیز و کثیف جداگانه در ساختار دستگاه های فرش و موکت شوی موجب شده تا آب آلوده ای در محیط انتشار نیابد.

انواع دستگاه های فرش و موکت شوی

ساختار کلی عملکرد فرش شوی ها مشابه هم بوده و تنها در مواردی با یکدیگر تفاوت دارند. منبع تغذیه این دستگاه ها از طریق جریان برق یا باتری تامین می شود. بعضی از این دستگاه ها، دارای دو تی مکش بوده و بنابراین از دو طرف جلو و عقب قابل استفاده می باشند. برای نظافت محیط های حساس به صدا نیز، فرش شوی هایی با سطح صدای پایی 60 دسی بل در دسترس اند. همچنین با تعویض برس در بعضی مدل ها می توان از این دستگاه ها برای شستشوی سطوح سختی چون سرامیک بهره برد.

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :