meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت تاتامی با جاروبرقی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM40SGA

کفپوش های تاتامی برای انجام فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند. این کفپوش ها به مرور زمان دچار آلودگی شده و محیط غیر بهداشتی را برای ورزشکاران ایجاد می نماید. روش های دستی نظافت عمدتا زمان بر بوده و عملکرد چندان مطلوبی ارائه نمی دهند. دستگاه جاروبرقی، ابزار مناسب و کاربردی جهت رفع این آلودگی ها به حساب می آید. جاروبرقی هایی با قابلیت مکش مایعات نیز می توانند جهت مکش آب ریخته شده بر روی تاتامی ها استفاده شوند. نظافت سطح زمین در اطراف تاتامی نیز می تواند بوسیله جاروبرقی ها انجام شود.

جارو برقی نیمه صنعتی

جارو برقی ها در رده های گوناگونی تولید می شوند که تمامی آن ها در چند رده کلی تجاری، نیمه صنعتی، صنعتی مداوم کار، هوا کار و ضد انفجار قرار می گیرند. جاروبرقی های نیمه صنعتی، دستگاه های با توان بالا جهت نظافت بخش های مختلف محیط های صنعتی می باشد. این دستگاه ها از بدنه فولادی تقویت شده بهره برده و استقامت بالایی دارند. وظیفه ایجاد خلا در این جارو برقی ها بر عهده یک یا چند پمپ سانتریفیوژال می باشد. در این نوع پمپ ها، با چرخش پمپ هوای بخش مرکزی به دلیل نیروی گریز از مرکز به اطراف می رود تا خلا نسبی ایجاد شود. حرکت این پمپ ها از طریق یک موتور کلکتوری تقویت شده صورت می پذیرد. جارو برقی های نیمه صنعتی معمولا از فیلتر های عریض با سطح فیلتراسیون بالا بهره می برند.

فیلتر جاروبرقی

فیلتر یکی از بخش های مهم دستگاه های جاروبرقی می باشد که وظیفه به دام انداختن ذرات ریز را بر عهده دارد. فیلتر ها از آلودگی مجدد سطوح و هوای محیط در اثر بازگشت مجدد این ذرات به محیط جلوگیری می نماید. فیلتر جارو برقی ها، بعد از مدتی دچار گرفتگی شده و نیازمند نظافت می باشند. نظافت منظم فیلتر موجب مکش بهتر هوا به درون مخزن و در نتیجه با کیفیت تر انجام شدن عملیات نظافت می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :