meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت محوطه صنایع فولاد با سویپر خودرویی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : DUEMILA

صنایع و کارخانجات فولاد، دارای محوطه های بیرونی وسیعی می باشند. این محیط ها به دلیل بارگیری و جابجایی مواد اولیه و تجهیزات، آلوده و کثیف می شوند. توجه نکردن به نظافت این محیط ها و جمع آوری خاک و زباله ها، در دراز مدت موجب اختلال در فعالیت های کاری می شود. بنابراین می بایست از ابزاری جهت نظافت آن ها بهره برد. دستگاه های سویپر، تجهیزات مدرن و جدید هستند که برای این کار ساخته شده اند. این دستگاه ها، با استفاده از یک سیستم مکانیزه، قادر به جمع آوری زباله و خاک می باشند. سویپر ها از نظر نحوه هدایت به دو دسته دستی و خودرویی تقسیم می شوند که نمونه های خودرویی برای نظافت محیط های وسیع کاربردی اند.

بخش های مختلف یک سوییپر خودرویی

سوییپر های خودرویی دارای بخش های مختلفی می باشند. در جلوی این دستگاه دو یا سه برس قرار گرفته که وظیفه جمع نمودن زباله ها را بر عهده دارند. برس سوم معمولا برای سوییپر های بزرگ شهری طراحی می شود. در قسمت زیرین دستگاه و در بخش مرکزی آن، یک برس غلطکی وجود دارد که زباله های جمع شده را به داخل مخزن می فرستد. همچنین بر روی برس های جانبی سوییپر دریچه مکش گرد و غبار تعبیه شده است. حرکت دستگاه بر روی چرخ هایش به گونه ای است که در هنگام دور زدن فضای کمی را اشغال می کند. صندلی کاربر در بخش جلویی سویپر سرنشین دار قرار دارد که دید مناسبی به کاربر داده و قابلیت تنظیم است. مخزن زباله این دستگاه ها نیز حجم بالایی داشته و در بعضی مدل ها به کمک یک جک هیدرولیکی تخلیه می شود.

انتخاب سویپر خودرویی

برای انتخاب سوییپر مناسب، معمولا صرفه اقتصادی، نیاز کاربر و وسعت محیط دارای اهمیت است. برای جمع آوری ضایعات در محیط های وسیع صنعتی و شهری از نمونه های خودرویی این دستگاه استفاده می شود. این جاروی خیابانی جهت هدایت نیازی به آموزش خاصی نداشته و کاربر را در عملیات های طولانی مدت دچار خستگی نمی کند. البته نوع سطح نیز در تعیین سوییپر مناسب تاثیر گذار است. یک سویپر خودرویی با توان کاری بالا و برس های عریض قابل تنظیم می تواند جهت نظافت سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :