meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کف پژوهشگاه ها و مراکز آموزشی با اسکرابر کابلی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

راهرو ها، سالن ها و ورودی پژوهشگاه ها و مراکز آموزشی، با تردد افراد آلوده شده و به نظافت و شستشو نیاز دارند. انجام  دستی این امور به دلیل نیاز به انجام عملیات شستشو بطور منظم، دشوار می باشد. عدم توجه به شستشوی این مکان ها، سبب انباشت آلودگی شده و محیط را از نظر بهداشتی نا مناسب می نماید. اسکرابر صنعتی گزینه جایگزین روش های دستی شستشو می باشد که معایب آن ها را بر طرف نموده است. این دستگاه ها با شستشوی سریع و با کیفیت سطوح در وقت افراد نیز صرفه جویی می نمایند.

نحوه عملکرد کفشوی

کاربر برای انجام عملیات شستشوی سطح با اسکرابر ها، ابتدا می بایست تی دستگاه را پایین آورده و سپس سامانه مکش و برس زنی را فعال نماید. در ادامه دستگاه را رو به جلو هدایت نموده تا آلودگی های سطح به کمک سامانه برس زنی از بین برود. هنگام شستشوی هر بخش، ابتدا برس شستشو با سرعت چرخش بالا، هرگونه آلودگی را از روی سطح جدا می نماید. همزمان لاستیک تی، آب آلوده را جمع می نماید. این آلودگی ها، بلافاصله از طریق شلنگ مکش و توسط موتور مکش دستگاه به سمت مخزن آب کثیف می رود. در پایان عملیات، کاربر سامانه های برس زنی و مکش را خاموش نموده و برای پارک دستگاه، تی را به سمت بالا می آورد.

ویژگی ها و مزایای اسکرابر کابلی

اسکرابر های کابلی با قرار گرفتن کاربر در پشت دستگاه هدایت می شود. این دستگاه ها به پریز برق متصل شده و به سهولت کف زمین را شستشو می دهند. با توجه به عدم استفاده از باتری در ساختار این دستگاه، کاربر به راحتی آنرا جابجا و هدایت می نماید. اتصال کفشوی برقی به جریان برق همچنین قدرت پاک کنندگی بالایی را فراهم می آورد. این کفشوی ها قدرت مانور بالایی داشته و برای نظافت محیط های با وسعت کم تا متوسط مقرون به صرفه اند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :