meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطوح کف سالن تولید با استفاده از اسکرابر سرنشین دار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

از بین بردن آلودگی های باقی مانده بر سطوح کف در سالن تولید بسیار حائز اهمیت می باشد و عدم نظافت سطوح کف مشکلات بسیاری را به دنبال داشته و همچنین مخاطرات بسیاری در روند تولید در کارخانه ها و محیط های صنعتی ایجاد می نماید. بعلاوه در صورت عدم پاکسازی موثر آلودگی های باقی مانده بر سطوح کف، کفپوش دچار آسیب شده و در رفت و آمد افراد و ماشین آلات مشکلات بسیاری ایجاد خواهد شد.  بنابراین باید از شیوه های موثر و کارآمد برای رفع آلودگی کفپوش ها در سالن های تولید استفاده نمود.  به دلیل وسعت این فضاها و میزان بالای آلودگی در محیط های صنعتی استفاده از شیوه های سنتی همانند تی و جارو پاسخگوی رفع آلودگی ها در محیط های صنعتی نمی باشد. با پیشرفت تکنولوژی در عرصه ی تولید تجهیزات نظافتی، دستگاه های اسکرابر یا کف شوی صنعتی به عنوان ابزار تخصصی شستشوی کف به بازار های جهانی معرفی شده اند. دستگاه اسکرابر در دو نوع دستی و سرنشین دار مورد استفاده قرار می گیرد که نوع سرنشین دار اسکرابر مناسب استفاده در محیط های صنعتی کارخانه ها به خصوص سالن های تولید وسیع می باشد.

استفاده از دستگاه اسکرابر سرنشین دار در شستشوی کفپوش سالن تولید

دستگاه های اسکرابر سرنشین دار با قرارگیری کاربر بر روی صندلی دستگاه و کنترل فرمان آن هدایت می شوند و با عبور از سطوح آلوده به کمک برس های قرار گرفته در بخش زیرین دستگاه و آب یا محلول شوینده پاشش شده از مخزن آب تمیز سطوح را شستشوی می نمایند. سپس آب آلوده باقی مانده بر سطح به کمک پمپ مکنده ی دستگاه به مخزن آب کثیف انتقال می یابد. عملکرد ویژه ی دستگاه های زمین شوی صنعتی در شستشو و خشک کردن همزمان زمین سبب افزایش کیفیت انجام امور نظافتی در صنایع گردیده است.

نوع سرنشین دار اسکرابر ها به دلیل بهره مندی از پهنای شستشوی و مخازن بزرگ، دارای کارایی بالایی بوده و برای نظافت سطوح کف در محیط هایی با وسعت بالا همانند سالن های تولید مناسب می باشد  و عملیات شستشوی سطوح کف را در چنین محیطی با سرعت بالا امکان پذیر می نماید. اما دستگاه های اسکرابر سرنشین دار به نسبت پهنای شستشو و مخزن بزرگتر دارای ابعاد بزرگتر می باشند. بنابراین هنگام انتخاب دستگاه مناسب باید به طراحی دقیق و قدرت مانور بالای آن توجه نمود تا دستگاه بتواند به راحتی در میان تجهیزات سالن تولید و فضاهای کم عرض حرکت نماید. همچنین بهتر است در سالن تولید با توجه به وجود موانع و تجهیزات زیاد از دستگاه اسکرابر سرنشین دار مقاوم و دارای سپرهای محافظ استفاده شود تا در صورت برخورد ناخواسته دستگاه کف شوی دچار آسیب نگردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :