meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از جاروبرقی صنعتی جهت نظافت سوله

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM30ECO

سوله ها و انبار ها در محیط ها صنعتی با حجم قابل توجهی از خاک و ذرات ریز مواجه هستند. انباشته شدن این آلودگی ها در بلند مدت، تمیزی سطح را از وضعیت اولیه خود خارج نموده و محیط ناسالمی را موجب می شود. بنابراین نیاز است تا این آلودگی ها بطور منظم و با استفاده از ابزاری کارآمد جمع آوری گردد. وسعت سوله ها و انبار ها معمولا به گونه ای است که نیروی خدماتی، زمان زیادی برای نظافت چنین آلودگی هایی توسط جاروهای دستی نیاز دارند. دستگاه جاروبرقی صنعتی، این مشکل را بر طرف نموده و علاوه بر سرعت بالا، از قدرت مکش بسیار خوبی برخوردار است.

پارامتر های مهم در انتخاب یک جاروبرقی صنعتی

برای انتخاب یک جاروبرقی صنعتی، به موارد متعددی می بایست توجه نمود. تناسب وزن آلودگی ها با قدرت مکش و نازل جاروبرقی یکی از این موارد است. ذراتی که وزن زیادی دارند، با جاروبرقی هایی که از قدرت مکش بالایی برخوردارند، بهتر جمع آوری می شوند. همچنین چرخ دار بودن مخزن می تواند در تخلیه آسان حجم بالایی از آلودگی موثر باشد. نوع ذرات موجود در محیط نیز باید با جنس مخزن و سیستم فیلتراسیون سازگاری داشته باشد. یک فیلتر با قدرت به دام اندازی بالا می تواند از بازگشت ذرات بسیار ریز به محیط جلوگیری نماید. آلودگی های با دمای بالا نیز می بایست بوسیله جارو برقی های با جنس خرطومی و مخزن خاصی مکش شوند.

موتور جاروبرقی و انواع آن

جاروبرقی ها جهت تامین نیروی محرکه پمپ مکش به یک، دو یا سه موتور مجهز هستند. موتور کلکتوری و توربینی متداول ترین موتور های مورد استفاده در جاروبرقی ها به حساب می آیند. در ساختار موتور کلکتوری، سایش صفحات زغالی سبب انتقال انرژی بین روتور و منبع خارجی می شود. این موتور ها دائم کار نبوده و در ساختار جاروبرقی های خانگی، تجاری و نیمه صنعتی بکار می روند. موتور توربینی، انتقال نیرو را بوسیله القای الکترومغناطیسی انجام می دهند و توانایی کارکرد بالایی دارند. در نتیجه در جارو برقی های دائم کار استفاده می شوند. عدم وجود اجزای سایشی در این نوع موتور ها، استهلاک و خرابی را به حداقل رسانده و موجب عملکرد دائمی مکنده می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :