meta name="video_type" content="video/mp4" />

جمع آوری غبارات در محیطهای صنعتی توسط مکنده صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG300

گرد و غبار در محیط های صنعتی سبب ایجاد اختلال در روند کار شده و سلامت افراد را به مخاطره می اندازند. لذا غبارات صنعتی که گاهی غشای ضخیمی را بر سطوح مختلف و علی الخصوص سطوح کف در کارخانه های صنعتی ایجاد می نمایند. وسعت فضا و حجم آلودگی ها جمع آوری این غبارات به شیوه های سنتی را غیر ممکن نموده اند. لذا جهت از جمع آوری گرد و خاک در کارخانه های صنعتی از مکنده یا جاروبرقی صنعتی استفاده می شود. طراحی نازل های متفاوت افزایش کارایی این تجهیزات را به دنبال دارد و عملیا نظافت صنعتی با کیفیت بالاتری به انجام می رسد.

عملکرد ویژه مکنده صنعتی جهت جمع آوری غبارات صنعتی

جاروبرقی صنعتی دائم کار به دلیل بهره مندی از ظرفیت بالای مخزن توان جمع آوری حجم بالایی از آلودگی ها را داشته و فیلتراسیون قدرتمند این دستگاه، از انتشار غبارات در محیط جلوگیری به عمل می آورد. میزان صدای تولید شده توسط این تجهیزات در حین کار،  بر خلاف تصور افراد بسیار پایین بوده و این دستگاه با سرعت مکش حداقل 300 متر مکعب در ساعت صدای نابه هنجاری در محیط ایجاد نمی نماید. 

سرعت و سهولت در انجام نظافت 

طراحی دستگاه و قدرت مانور بالای این تجهیزات سبب کاربری آسان این تجهیزات در محیط های صنعتی گردیده است و چرخ های تعبیه شده در بخش زیرین دستگاه امکان حمل و نقل  دستگاه به تمامی فضاها را فراهم نموده است. متراژ بالای خرطومی مکش، نظافت قسمتهای دور از دسترس را امکان پذیر نموده به همبن دلیل عملیات نظافت در محیط های صنعتی با سرعت و سهولت بالایی همراه گردیده است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :