meta name="video_type" content="video/mp4" />

کف شوی صنعتی و شستشوی موثر کف کارخانه کاشی سازی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA100BM150

فضاهای مختلف کارخانه های کاشی سازی اغلب به دلیل قرار گیری در معرض غبارات ناشی از تولید کاشی و سرامیک، دچار آلودگی های فراوانی می شوند. گاهی این آلودگی ها روند کار و فعالیت اصلی این کارخانه ها را با مشکل مواجه ساخته و سطح بهداشت محیط را کاهش می دهند. بنابراین حذف آنها جهت دستیابی به شرایط مطلوب کاری جهت دستیابی به تولیداتی با کیفیت تر و حفظ بهداشت محیط از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه شستشوی سطوح جهت حذف آلودگی ها در کارخانه های صنعتی و به خصوص کارخانه های تولید کاشی و سرامیک به کمک اسکرابر صورت پذیر می باشد که این تجهیزات در دو نوع سرنشین دار و دستی موجود بوده و با عملکرد منحصربه فرد امکان شستشوی موثر سطوح کف را فراهم نموده اند. این تجهیزات دارای ساختار ویژه ای بوده که تنها با عبور از مقطع مورد نظر، آلودگی ها از بین رفته  و سطحی پاکیزه به ارمغان خواهد آمد. 

کارکرد ویژه دستگاه اسکرابر جهت شستشوی کف در کارخانه های صنعتی

اسکرابرها مشکلات نظافت به شیوه های سنتی استفاده از تی و جارو، همانند باقی گذاشتن رد آب ناشی از عبور تی، خیسی طولانی مدت سطح پس از انجام عملیات شستشو، باقی ماندن آلودگی ها و انتقال آنها به سایر نقاط و مشکلاتی از این دست را مرتفع نموده اند. کارکرد ویژه این تجهیزات به گونه ای است که به صورت همزمان سطح مورد نظر را شستشو می نمایند و سپس پمپ مکنده قدرتمند دستگاه، آب باقی مانده بر سطح را به مخزن آب کثیف انتقال می دهد. در نتیجه پس از انجام عملیات شستشو هیچگونه آبی بر سطح باقی نمانده و سطح به نحو موثری پاکسازی شده است. 

ایمنی دستگاه کفشور در محیط های صنعتی

طراحی این دستگاه به گونه ای است که در حین کار چراغ چشمک زن تعبیه شده در پشت کاربر، به سایر افراد اعم از رانندگان ماشین آلاتی که جهت انتقال مواد اولیه تولید کاشی در سالن تولید عبور می کنند و سایر کارکنان محیط، هشدار داده و نشان می دهد که دستگاه در حال حرکت و انجام نظافت سطح می باشد. به علاوه تی آب جمع کن دستگاه به همراه پمپ مکنده سطح را به خوبی خشک می نموده که این امر از لغزندگی سطح و سر خوردن افراد در حین عبور از محل نظافت شده، جلوگیری به عمل می آورد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :