meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از اسکرابر صنعتی جهت شستشوی کف مدارس

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA35K10

سطوح کف در مراکز آموزشی با تردد محصلین و دانشجویان، به انواع آلودگی ها دچار می شود. بی توجهی به نظافت و شستشوی این آلودگی ها به مرور زمان سبب انباشته شدن آن ها و کاهش سطح بهداشت محیط می شود. نیاز چنین محیط هایی به شستشوی منظم و عدم ارائه کیفیت مناسب توسط روش های دستی، موج شده تا این روش ها کارایی لازم را جهت شستشوی کف نداشته باشند. جایگزین این روش ها، دستگاه های اسکرابر صنعتی هستند که با عملکرد مکانیزه خود، شستشو  و خشک کردن سطح را به بهترین نحو انجام می دهند.

اسکرابر برقی

کفشوی برقی ، برای تامین انرژی برس و موتور مکش خود، از جریان مستقیم برق بهره می برد. کابل برق این دستگاه به پریز متصل شده و بنابراین قدرت نظافتی اسکرابر بیشتر از نمونه های باتری دار مشابه خواهد بود. البته محدود شدن گستره حرکتی دستگاه، سبب می شود تا کاربر برای شستشوی هر بخش، دستگاه را از پریز بکشد و به پریز نزدیک تر متصل نماید. کفشوی کابلی به دلیل عدم وجود باتری در ساختار خود، وزن کمی داشته و کاربر را در امور نظافتی طولانی مدت دچار خستگی چندانی نمی کند. وظیفه جدا نمودن آلودگی های سطوح کف در این نوع کف شوی ها، بر عهده یک یا دو برس دیسکی و سامانه پاشش آب و محلول شوینده می باشد.

انتخاب کفشوی مناسب مراکز آموزشی

برای انتخاب کفشوی مناسب برای شستشوی کف مراکز آموزشی مانند مدارس و آموزشگاه ها، به چند نکته می بایست توجه نمود. اول اینکه کارایی دستگاه و ابعاد آن باید با وسعت سطح تناسب داشته باشد. مثلا در محیط کم وسعت با معابر باریک، یک کفشوی دستی کوچک برای شستشوی کف کفایت می کند. عبور دستگاه از معابر ، ورودی ها و راه رو نیز نکته دوم در این زمینه می باشد. سوم اینکه با توجه به حساسیت چنین محیط ها به سر و صدای زیاد، استفاده از کفشوی های با صدای کم در اولویت قرار دارد. نکته چهارم اینکه، در انتخاب کفشوی کابلی، دسترسی مناسب به پریز برق دارای اهمیت است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :