meta name="video_type" content="video/mp4" />

کارواش فشار قوی دستگاه مناسب شستشوی تجهیزات کارخانه

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST

کار با مواد شیمیایی در کارخانه های صنعتی، آلودگی های بسیاری را در محیط به وجود می آورد که این آلودگی ها به مرور زمان بر سطوح مختلف به خصوص تجهیزات کارخانه لایه ای جرم ایجاد می نماید که این عامل سبب ایجاد مشکلات بسیاری در روند کار تجهیزات کارخانه و تولید در این مکان ها می شود. از بین بردن این آلودگی ها و شستشوی تجهیزات کارخانه با استفاده از شیوه های سنتی به دلیل وجود فاکتورهایی همچون وسعت فضا و ابعاد بزرگ تجهیزات کارخانه عملاً غیر ممکن می باشد. بدین منظور جهت انجام عملیات شستشو و نظافت در محیط های صنعتی از تجهیزات نظافت صنعتی استفاده می شود. این تجهیزات با توان بالایی که در حذف آلودگی ها دارند دارای کاربرد فراوانی در صنایع می باشند. 

مزیت استفاده از کارواش فشار قوی 

این تجهیزات دارای طراحی منحصر به فردی می باشند وجود لنس ها و نازل های کاربردی عملیات زدودن آلودگی ها از تجهیزات دور از دسترس کارخانه را سهولت می بخشند. با انجام به موقع و بهینه عملیات شستشو تجهیزات کارخانه، عمر مفید این تجهیزات افزایش یافته و روند کار با این دستگاه ها دچار مشکل نخواهد شد.عملیات شستشوی سطوح و تجهیزات با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی با سرعت بالاتری همراه می باشد و بعلاوه تعداد نیروی خدماتی انجام دهنده خدمات نظافت با استفاده از واترجت کاهش می یابد و این مسئله سبب کاهش چشم گیر هزینه های و به علاوه افزایش بهره وری می شود.

ویژگی های کاربردی دستگاه واترجت 

وجود شلنگ بلند، قدرت مانور کاربر را افزایش داده و در صورت نیاز به انجام نظافت سایر بخش ها با حمل آسان دستگاه به کمک چرخ های کاربردی دستگاه واترجت، به آسانی امکان پذیر می باشد. بدنه واترجت جهت استفاده در محیط های صنعتی مقاوم طراحی شده است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :