meta name="video_type" content="video/mp4" />

مکش گرد و غبار در کارخانه به کمک مکنده صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : ZEFIRO75

در کارخانه های تولیدی روند کار همواره با ایجاد و انتشار حجم بالایی گرد و غبار همراه است که این غبارات مشکلات بسیاری را در روند تولید برای تجهیزات کارخانه و کارکنان محیط به وجود می آورند. باقی ماندن این آلودگی های در سالن تولید از میزان کیفیت سایر تولیدات کارخانه کاسته و دور ریز مواد را افزایش می دهد لذا از بکارگیری روشی مناسب در جهت حذف این غبارات تصمیمی بسیار هوشمندانه می باشد. همانطور که گفته شد با توجه به حجم بالای گرد و غبار تولید شده در محیط امکان استفاده از روش های سنتی نظافتی وجود نخواهد داشت و بکارگیری راهکاری ایمن و در عین حال سودمند می تواند سبب کاهش میزان این آلودگی ها شده و برعمر مفید تجهیزات کارخانه بیافزاید. 

استفاده از مکنده صنعتی راهکاری مناسب در جهت حذف گرد و غبار

مکنده صنعتی به دلیل بهره گیری از مخزن بزرگ امکان جمع آوری حجم بالایی از گرد وغبار را فراهم می نماید در نتیجه مشکلات استفاده از شیوه های سنتی نظافتی را نیز مرتفع می نماید. اساس کار مکنده صنعتی به گونه ای است که با مکش هوا امکان مکش گرد و غبار را در محیط فراهم می آورد به طوری که ذرات هوا به ذرات کوچک گرد و غبار ضرباتی وارد نموده و سبب انتقال غبارات به درون مخزن دستگاه می شوند. 

طراحی نازل های متفاوت برای دستگاه جاروبرقی صنعتی

نازل های متفاوتی برای دستگاه مکنده صنعتی طراحی شده است که با استفاده از این نازل ها حذف گرد و غبار از نقاط دور از دسترس فراهم آمده و حجم بالایی از گرد وغبار به آسانی به درون مخزن انتقال می یابد. یک مکنده صنعتی هواکار می تواند عملیات نظافت سطوح در کارخانه های صنعتی تولیدی را با کیفیت بالایی به انجام رسانده و سطح بهداشت محیط را افزایش دهد که در آن صورت سلامت کارکنان در این محیط ها نیز تضمین می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :