meta name="video_type" content="video/mp4" />

بهینه سازی شستشوی کف فروشگاه با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55BM40

فروشگاه ها محل خرید روزمره افراد می باشند و روزانه افراد زیادی به این مکان ها جهت رفع نیاز های خود مراجعه می نمایند. عبور و مرور افراد در این مکان ها سبب ایجاد حجم بالایی از آلودگی ها می شود که عدم نظافت به موقع از زیبایی فضا کاسته و سبب نارضایتی مشتریان می شود. بعلاوه عدم نظافت صحیح سبب کاهش سطح بهداشت محیط شده و بروز بیماری های بسیاری را در میان کارکنان و مراجعین به دنبال دارد. بدین منظور نظافت در این مراکز به صورت منظم و زمانبدی شده صورت می گیرد. در گذشته این امر مهم به کمک شیوه های نظافت سنتی ( استفاده از تی و جارو ) صورت می پذیرفت که بسیار زمان بر بود و روند عبور و مرور افراد را دچار مخاطرات بسیاری می نمود. مشکل دیگری که از نظافت به شیوه های سنتی نشئت می گیرد کیفیت پایین نظافت می باشد که این ابزار و وسایل نظافت دیگر کارآیی مفیدی نداشته و بالعکس با جابجایی آلودگی ها و انتقال آنها به بخش های دیگر سبب ایجاد آلاینده های بیشتر در کل فضا می شوند. امروزه این تجهیزات منسوخ شده و تجهیزات مدرن نظافتی جایگزین آنها شده اند. که با عملکری بهینه از بروز مشکلات این چنینی جلوگیری می نمایند.

اسکرابر دستگاهی جهت شستشوی کف

اکرابر یا زمین شوی صنعتی یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات نظافت صنعتی می باشد که مجهز به برس های دوار می باشد و به راحتی جدا سازی آلودگی های سخت از سطح را امکان پذیر نموده است. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که آب ابتدا از مخزن آب تمیز اسکرابر بر روی برس های دوار پاشش می شود سپس برس ها با حرکت خود بر سطح آلودگی ها را به خوبی از سطح پاکسازی می نمایند در آخر تی دستگاه اسکرابر که در بخش پشتی آن قرار گرفته است آب آلوده را به درون مخزن آب آلوده دستگاه منتقل می کند. 

انواع دستگاه اسکرابر

اسکرابر ها در دو نوع دستی و سرنشین دار می باشند که از نظر نحوه عملکرد و کارکرد هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و تنها بسه به فضا مورد انتخاب قرار می گیرند به طبع جهت شستشوی سطوح کف با متراژ محدود از اسکرابر دستی استفاده می شود و شستشوی کف در بخش های وسیع تر به کمک نوع سرنشین دار این تجهیزات صورت می پذیرد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :