meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی واحد صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55BM40

تمیزی و پاکیزگی سطوح کف در هر محیط صنعتی و تجاری دارای اهمیت است. در محیط های صنعتی ، تمیز و بهداشتی بودن فضای کار ، سلامت کارکنان را حفظ نموده و در افزایش نشاط کارکنان و بهره وری تاثیر گذار است. بکارگیری روش دستی استفاده از سطل آب و مواد شوینده به همراه تی ، زمان زیادی از کاربر گرفته و نتیجه مطلوبی را موجب نمی شود. جایگزین این روش ، دستگاه اسکرابر صنعتی است که کیفیت عملیات شستشو سطح را بالا برده و زمان آن را کاهش داده است. اسکرابر به کمک یک سیستم مکانیزه و با استفاده از برس ها و سامانه پاشش آب و مواد شوینده ، سطوح کف را شستشو می دهد.

تفاوت کف شوی دستی با خودرویی

کف شوی ها به دو صورت دستی و خودرویی هدایت می شوند. کف شوی دستی به کمک دسته یا اهرم حرکتی ، کنترل می گردد. این مدل از اسکرابر ها در محیط های با وسعت کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار می گیرند. کفشوی دستی در مدل های با و بدون موتور جلوبرنده موجود هستند که در این بین مدل های مجهز به موتور جلوبرنده ، با سهولت بیشتری به جلو حرکت می نمایند. کف شوی های خودرویی دسته دیگر این دستگاه ها هستند که دارای قدرت نظافتی بالاتری بوده و از مخازن آب بزرگتر بهره می برند. در نتیجه برای شستشوی سطوح کف در محیط های وسیع گزینه مناسبی به حساب می آیند.

صرفه اقتصادی اسکرابر صنعتی

یکی از مزایای مهم دستگاه اسکرابر صنعتی ، به حداقل رساندن هزینه های نظافت می باشد. از آنجاییکه دستگاه اسکرابر تنها توسط یک کاربر هدایت می شود، هزینه استخدام این افراد به حداقل می رسد. همچنین با توجه به سرعت بالای عملکرد کفشوی، نظافت و شستشوی روزانه سطوح در بیشتر محیط ها زمان کمی نیاز داشته و در نتیجه می توان کاربر را برای امور دیگر به خدمت گرفت. مصرف آب و مواد شوینده نیز در این دستگاه ها کاهش یافته که در کاهش هزینه های افراد تاثیر گذار است. با توجه به طول عمر بالای اسکرابر های با کیفیت ، خرید این دستگاه ها از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :