meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر و کاربرد آن جهت شستشوی سطوح کف مراکز درمانی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

مراکز درمانی به مانند محیط های دیگر ، برای حفظ بهداشت و سلامت افراد به انجام منظم و دقیق عملیات شستشو دارند. اسکرابر صنعتی از دستگاه های نظافتی کارآمد است که جایگزین مناسبی برای روش های دستی به حساب می آید. اسکرابر ها با کیفیت بالا سطوح کف را شستشو می دهد و در وقت و هزینه افراد صرفه جویی می نماید. این دستگاه ها در مدل های مختلف طراحی شده و برای شستشوی کف مراکز درمانی نیز مناسب هستند.

منبع انرژی اسکرابر صنعتی

منبع انرژی اسکرابر صنعتی بوسیله جریان برق ، باتری و در بعضی مدل ها بوسیله سوخت های فسیلی تامین می شود. کفشوی برقی با توجه به اتصال به برق در هر زمانی قابل استفاده است. البته دسترسی مناسب به پریز برق از الزامات بکارگیری اسکرابر کابلی می باشد. این نوع کف شوی ها وزن کمی داشته و در محیط های پر تردد بعلت قرار گفتن کابل در مسیر افراد ، کم تر استفاده می گردد. کفشوی باتری دار ، محدودیتی از نظر دسترسی به پریز برق نداشته و سرعت شستشو را افزایش می دهد. وزن بالاتر بعلت بهره مندی از باتری و محدودیت زمان شستشو به علت ظرفیت محدود باتری از مشکلات استفاده از مدل های باتری دار می باشد. بعضی از اسکرابر ها نیز از سوخت فسیلی استفاده می نمایند. تولید آلودگی ناشی از سوخت سبب شده تا این نوع از کف شوی ها کم تر در محیط های داخلی استفاده شوند.

سامانه برس زنی کف شوی

سامانه برس زنی اسکرابر ها به منظور جدا نمودن آلودگی ها از سطوح کف طراحی شده اند. برس های اسکرابر از نوع دیسکی یا استوانه ای هستند. برس استوانه ای در تعداد محدودی زمین شوی و به منظور حذف آلودگی ها از سطوح دارای خلل و فرج بکار می روند. برس دیسکی در اغلب اسکرابر ها تعبیه شده و برای انواع سطوح هموار در دسترس است. برس نرم برای سطوحی چون سرامیک و برس های زیر برای سطوح خشن قابل استفاده اند. استفاده نابجا از برس مناسب می تواند سبب آسیب به کفپوش یا حتی برس شود. سرعت چرخش بالای برس استوانه ای از مزایای استفاده از این نوع برس هاست که البته می تواند به سطوح حساس آسیب برساند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :