meta name="video_type" content="video/mp4" />

سرعت و سهولت در انجام شستشوی کف اماکن عمومی با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

شستشوی سطوح کف در اماکن عمومی همواره از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد و انجام صحیح و به موقع این امر از آسیب به کفپوش جلوگیری به عمل می آورد و سبب افزایش طول عمر کفپوش ها نیز می شود. البته پاکیزگی و تمیزی در هر محیطی احساس مطلوب در افراد به وجود می آورد اما در مکان های عمومی به دلیل حجم بالای تردد افراد لزوم نظافت بسیار محسوس تر می باشد. از طرفی مسائل مهمی سبب دشواری و زمان بر بودن نظافت و شستشوی کف در اماکن عمومی به شیوه های سنتی می شود که امروزه با به بازار آمدن دستگاه اسکرابر صنعتی این دشواری و زمانبر بودن به سرعت و سهولت مبدل گردیده است. 

اسکرابر چیست

اسکرابر دستگاهی مناسب شستشوی سطوح کف به صورت مکانیزه می باشد که قابلیت شستشوی و خشک نمودن سطوح کف را به صورت همزمان دارا می باشد و از بخش های متفاوتی همچون تی، برس، مخزن آب تمیز و کثیف تشکیل شده است و با عملکرد ویژه ای این بخش ها با عبور از مقاطع آلوده شستشوی کف را با سرعت و سهولت بالایی به انجام می رساند و از انتشار آلاینده ها به سایر بخش ها جلوگیری می کند. 

مزایای استفاده از اسکرابر در اماکن عمومی

در اماکن عمومی رفت و آمد افراد امر نظافت را به مخاطره می اندازد زیرا خیس بودن سطوح کف سبب سر خوردن افراد شده و موجب زمین خوردن آنها می شود اما اسکرابر با قابلیت خشک نمودن سطوح به صورت همزمان با عملیات شستشو مانع از بروز چنین مشکلاتی می شود. سرعت انجام نظافت با استفاده از اسکرابر تا 30 برابر افزایش می یابد و به همین دلیل می توان از این دستگاه به دفعات در روز استفاده نمود و همواره محلی پاکیزه به ارمغان آورد. به دلیل بهره مندی از توان بالای شستشوی لزوم استفاده از مواد شوینده جهت شستشوی بهینه سطوح را نیز حذف نموده است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :