meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کفپوش اپوکسی انبار قطعات با زمین شوی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55BM60

کفپوش انبار های قطعات و تجهیزات با تردد ماشین آلات و افراد دچار آلودگی می شود. وسعت چنین محیط هایی اغلب امکان شستشوی دستی سطوح کف را با دشواری هایی روبرو ساخته است. دستگاه اسکرابر صنعتی از تجهیزات نظافتی متداول به حساب می آید که کفپوش ها و انواع مختلف سطوح کف را به خوبی و در یک مدت زمان کم شستشو می دهد.

نحوه استفاده از اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی یک دستگاه نظافتی پر کاربرد در صنایع مختلف ، مراکز تجاری و ... می باشد که برای هدایت نیاز به مهارت چندانی ندارد. کاربر تنها با یک آموزش ساده و اطلاع از خطرات احتمالی حین کار با دستگاه ، می تواند به سادگی سطوح کف را شستشو دهد. در اسکرابر دستی ، کاربر اهرم کنترلی را در دست گرفته تا دستگاه رو به جلو حرکت کند. در کفشوی خودرویی ، عملیات با سهولت بیشتری انجام می شود بطوریکه کاربر تنها با نشستن بر روی صندلی و در دست گرفتن فرمان ، دستگاه را کنترل می نماید. در هر دو مدل کلید هایی برای تنظیم میزان پاشش آب ، فعال کردن سامانه برس زنی و فعال کردن سامانه مکش و اهرم هایی برای تنظیم تی و محفظه برس ها تعبیه شده است.

واحد خشک کن کفشوی

سامانه خشک کن کف شوی از بخش های مهم این دستگاه نظافتی به حساب می آید. این بخش از اسکرابر ، آب و آلودگی های جاری شده بر روی سطح را بوسیله تی مکش خشک می نماید. در نتیجه لغزندگی سطح از بین رفته و تردد افراد در محیط شستشو شده با اسکرابر، با ایمنی کامل صورت می گیرد. تی مکش به کمک یک اهرم بالا و پایین می رود و فشار لبه های آن بر روی سطح در بعضی از اسکرابر ها  قابل تنظیم است. تی مکش از دو لبه لاستیک تی جهت جمع آوری آب آلوده بهره می برد. لبه های لاستیک تی به مرور زمان ساییده شده و نیازمند جابجایی یا تعویض هستند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :